Domain password

Status
Niet open voor verdere reacties.

RVDL1994

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Berichten
18
Goedemiddag,

Al enige tijd hebben wij een aantal servers uit Duitsland bij ons op de vestiging staan om gevirtualiseerd te worden. Het probleem is nu dus dat het wachtwoord voor de administrator van het domain verloren is. Ook is Local inloggen op de server niet mogelijk. het gaat hier om een Windows Server 2003. Ik heb al enige cracktools gebruikt maar zonder succes. Iemand enige suggesties. '

Alvast bedankt,
 
Heb je hier wat aan:
*KNIP*
(domein admin)

*KNIP*
(lokaal aanloggen met local admin) ==> wel van toepassing voor 2008 omdat hier administrator-account is uitgeschakeld. als per domeinpolicy het lokaal aanmelden wordt verhinderd, helpt deze link niet)

Uit interesse: wat voor bedrijf/omgeving/tak praten we hierover?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je snelle reactie ik ga het eens een kans geven

Het is een engineerings bureau/uitzendbureau :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb goede ervaringen met dit soort Linux opstart cd's om Windows systemen de wachtwoorden leeg te maken of te veranderen.
*KNIP*
of
*KNIP*

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Marcel,

Werkt dat met domeinpasswords?
Die staan namelijk opgeslagen in de AD en niet in de config file.
 
Wat jij zegt dat klopt als een bus Eagle Creek maar ik maak uit het verhaal van de TS op dat hij gewoon het wachtwoord van de domainserver (administrator account) kwijt is en niet de passwords waarmee de werkstation inloggen op het domain op de server.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Marcel,

Ik heb deze twee tools al een keer gebruikt zonder resultaat maar alsnog bedankt voor je suggesties

Groet,

Edit Zonder positief resultaat ;)
 
Mijn ervaring met deze tools is dat wanneer ik het wachtwoord veranderde dat het dan niet werkt.
Maar wanneer ik het wachtwoord leeg maakte (blank) ging het wel goed.
Heb je ook gekeken of de account(s) niet gelocked zijn door de vele mislukte inlogpogingen ?

Groeten Marcel
 
Topic gesloten. Helpmij.nl kan hier niet aan meewerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan