Domein doet raar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

w00tare

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Berichten
216
Hallo,

Ik heb al een tijdje een eigen domein, nog nooit problemen mee gehad. Maar ik ben dus gisteren van host gewisseld, en nu als ik naar www.<mijndomein>.nl ga, kom ik op mijn oude site, als ik www. weghaal dan kom ik wel op nieuwe site. Ik wil dus www. ook op mijn nieuwe domein hebben, Ik heb de nameservers al veranderd.
Iemand een idee?
 
Lijkt mij dat je op de nieuwe nameservers het DNS-record www in DNS niet hebt aangepast naar het huidige ip-adres van je webserver.

Als dat onvoldoende hulp biedt, dan zul je toch echt even moeten vermelden welke nameservers je gebruikt nu en ook het Internet-domein waar je het over hebt.

Tijs.
 
Lijkt mij dat je op de nieuwe nameservers het DNS-record www in DNS niet hebt aangepast naar het huidige ip-adres van je webserver.

Als dat onvoldoende hulp biedt, dan zul je toch echt even moeten vermelden welke nameservers je gebruikt nu en ook het Internet-domein waar je het over hebt.

Tijs.

Ik heb zelf toegang tot de pagina waar ik de host maak, moet ik gewoon 'Add a DNS Zone' doen?
 
Het is geen zone maar een record in een zone (namelijk die van jouw domein) die je moet aanmaken (of veranderen). Dat record heet www

Succes,

Tijs.
 
Het is geen zone maar een record in een zone (namelijk die van jouw domein) die je moet aanmaken (of veranderen). Dat record heet www

Succes,

Tijs.

Oke, ik ga straks even kijken,
Bedankt alvast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan