Domein doorverwijzen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Jazeker kan dit!

Ik heb het zo gedaan:
- Maak een '.htaccess' bestand aan.
- Plaats er de volgende regel in: 'Redirect /index.php http://123.com'. (uiteraard zonder aanhalingstekens)

Mvg,
Stein

als ik dit doe doormiddel van zo'n htaccess bestand... kan ik dan zelf nog wel de betreffende website zien.

de bedoeling is dus eigenlijk dat iedereen een redirect krijgt behalve ik....
of is dit niet mogelijk. ?

nogmaals thanx.

De index-pagina is alleen niet zichtbaar voor bezoekers, maar jij kunt hier altijd bij. (om deze te bewerken)
Behalve de index pagina zijn alle pagina's nog steeds zichtbaar.

Als je de .htaccess file verwijderd, kun je weer net zoals eerst je website bereiken.

Toch even hier op reageren, want als je alleen een domeinnaam hebt ergens, dus echt alleen de naam zonder een pakket erbij, dan kan je alleen redirecten.
Dan heb je geen htaccess file die je kan veranderen.

Zelf heb ik dus diverse websites met een pakket, waarop ik Wordpress heb geinstalleerd. En dus kan ik daar het htaccess file veranderen.....Maar ik heb ook bij dezelfde hosting een domeinnaam geregistreerd zonder pakket en dus redirect ik deze naar een bestaande website van mij.

nog een vraagje...
is er doormiddel van zo'n file ook mogelijk als je van site A naar B doorverwezen
wordt wel in de browserbalk het adres van site A blijft staan ?.

zou mooi zijn.... groetjes..

Hoi,

Dat kan niet met .htaccess, dan moet je met een iframe gaan werken.

@femke98 Dat zou je hoster wel regelen denk ik.

Eh nee, dat kan ik zelf regelen. Vandaar dat ik het aanhaalde......je hoeft dus niet perse een domeinnaam met een pakket te nemen, als je alleen de naam wilt hebben om hem door te laten verwijzen.

Eh nee, dat kan ik zelf regelen. Vandaar dat ik het aanhaalde......je hoeft dus niet perse een domeinnaam met een pakket te nemen, als je alleen de naam wilt hebben om hem door te laten verwijzen.

Ik weet dat je het doorsturen ook zonder hosting pakket kunt regelen, maar @rgbakker wilt dat het domein abc.com wordt doorgestuurd naar 123.com en dat hij dan ondertussen aan abc.com kan werken, dat gaat dus niet lukken zonder hosting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan