Domein geregistreerd wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimpiewillem

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2012
Berichten
16
Hallo,
Ik heb gister een domein gekocht op www.onlydomains.com voor 7 euro.
Dit was mijn eerst domain en ik dacht dat ik hiermee klaar was.
Niet dus, ik wil graag mijn domein bewerken met gratis webhosting.
Ik heb www.1freehosting.com geprobeerd maar toen ik er iets opzetten zag ik dat niet op mn net gemaakte domein.

Weet iemand hoe dit moet?
 
Maak bijv met 000webhost.com een host. Hiermee kun je je bestanden er in stoppen. Via Onlydomains kun je het domein renaimen.

:)
 
Maak bijv met 000webhost.com een host. Hiermee kun je je bestanden er in stoppen. Via Onlydomains kun je het domein renaimen.

:)

Met 000webhost lukt niet omdat ik daar als eens mee gepuzzelt had, en dit domain daarop al gebruikt hebt. Met 1freehosting kan dit ook(precies hetzelfde) maar als ik naar mn domein ga dan (www.Rsgoldforum.com) blijft dit gewoon hetzelfde...

Wat bedoel je met renaimen? andere naam geven? dus domeinnaam veranderen?
 
Laatst bewerkt:
Hallo wimpiewillem

Je hebt jou bij een hosting een domeinnaam geregistreerd . Ik denk met de bedoeling om een site te hosten. Hiervoor zul je dan ook apart moeten betalen voor de webhosting (webruimte).

Ik zie dat deze $ 1,99 per maand kost. Meestal word gevraagd om onmiddelijk voor een gans jaar te betalen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo wimpiewillem

Je hebt jou bij een hosting een domeinnaam geregistreerd . Ik denk met de bedoeling om een site te hosten. Hiervoor zul je dan ook apart moeten betalen voor de webhosting (webruimte).

Ik zie dat deze $ 1,99 per maand kost. Meestal word gevraagd om onmiddelijk voor een gans jaar te betalen.

Dit heb ik gezien, alleen ik kan op dit moment dat bedrag niet betalen(je moet inderdaad voor een jaar betalen). Weet iemand waar ik mijn domein kan over zetten naar gratis hosting? Of kan dat alleen bij 000webhost?
 
Hoi!
Het betalen van die webhosters is ook voor mij een probleem. Maar het moet niet per se gratis zijn. Er zijn wel goedkope webhosters.
Ik zou alleen graag willen weten hoe ik de kosten van die sites moet betalen omdat ik niet graag op de internet met mijn account data hanteer.

Weten jullie webhosters, die bijvoorbeeld de paysafe caard accepteren? Ik heb kort geleden een banner daarvan gezien en dacht dat dat iets voor mij was om gewoon veilig te betalen.
 
Dag Helena23, dat is een goede vraag! Ik ben nog niet lang op dit forum en vind het leuk jullie berichten te lezen, ook al ben ik niet perse betrokken. Ik ben op het moment van alles aan het leren wat met computers te maken heeft. Bovendien is digitale fotografie mijn nieuw hobby. Omdat ik nou deze thread tegenkwam, lijkt het mij leuk om op gegeven moment ook mijn eigen blog met foto's en berichten uit mijn leven ergens te posten. helena, mij lijkt het geen goed idee om credit kaart gegevens of rekeningnummers online te versturen dus lig je met zo iets als paysafe kaart helemaal goed. Ik ben net op hun site geweest. webhosts heb ik niet kunnen vinden, maar misschien is het een idee als je de webhost administrator een berichtje stuurt om voor te stellen paysafe card als een betaalmiddel aan hun site aan te sluiten. ik neem aan dat velen deze optie heel interessant zullen vinden. Gewoon even proberen, want volgens mij is paysafe card nog best nieuw en nog niet zo bekend. ik heb er zelf nooit gebruik van gemaakt, maar zal het zeker als een optie in gedachten houden. groetjes, panda3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan