domein kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Antagonist gaat het OOK over een jaar, incl. domein, maar dan voor 24,- euro ipv 120,- euro...

Ik had wel goed gekeken, jij wellicht niet....

nee dat leek mij meer zo'n pakket waar wel bijna een addertje onder t gras MOET zitten... maar het is nogal nutteloos van ons om hier nog verder op in te gaan, aangezien dit alweer een maand oud is

Ha, de discussie heeft zichzelf al opgelost, zie ik aan een refresh.
:D
Toch nog even mijn duit in het zakje:
Ik heb zelf al jaren een paar sites draaien bij www .flexwebhosting.nl: en prima tevreden (zit ook php op). Geen set-up kosten, domeinnaam voor € 8,00 p/jr, website voor € 1,00 p/mnd (flexmini-pakket, meer heb ik niet nodig; kan ook altijd ge-upgrade'd worden) = € 20,- per jaar + 19% btw = totaal € 23,80 per jaar. Reclame-loos en geen addertjes die uit het gras schoten.

Maar met Goeroeboeroe's suggestie van 18 april 2010 23:26 (zie hierboven) kan iedereen zelf vergelijken. Het hangt er maar helemaal van af wat (en hoeveel) je wilt: de variatie is van € 0,- tot ca. € 2500,- voor hosting per maand.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

nee dat leek mij meer zo'n pakket waar wel bijna een addertje onder t gras MOET zitten... maar het is nogal nutteloos van ons om hier nog verder op in te gaan, aangezien dit alweer een maand oud is
Je vergelijkt twee pakketten die totaal verschillend zijn. Antagonist biedt shared hosting, voor de meeste beginners' sites is dat zeker voldoende. Dat pakket van jou biedt een Virtual Private Server, kan heel handig zijn maar voor de gemiddelde gerbuiker is het totaal overbodig.

Het enige addertje (als je het zo al mag noemen omdat het gewoon op de site staat) bij Antagonist is dat je maar één site per pakket mag hebben (tenzij je een reseller pakket koopt)

EDIT: huh, ik moet toch echt even verversen voor ik ga tikken

Laatst bewerkt:
niet erg handig om nu pas te replying in een topic van een half jaar oud. daarnaast krijg je daar hoogstwaarschijnlijk geen domein bij en ben je zeer gelimiteerd

het gaat er niet zozeer om of je een waarschuwing krijgt, maar meer dat je een oud topic aan het bumpen bent die vervolgens bij iedereen in de lijst met actieve abonnementen op ongelezen staat. dat is simpelweg nogal verwarrend.

Tja, ik zat ook in het abonnee-bestand:
  • Discussie gestart op 18 april 2010 door Roderikie.
  • Na 19 april (met :thumb:) heeft de vragensteller niets meer van zich laten horen.
  • Daarna kabbelde het topic rustig voort tussen anderen (met af en toe een opvlieger).
  • Op 1 juni 2010 werd gesignaleerd: "nogal nutteloos van ons om hier nog verder op in te gaan, aangezien dit alweer een maand oud is".
Wie weet, krijg ik over een jaar weer post over dit topic. :d

en dat lijkt mij een mooie samenvatting van csshunter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan