Domein naam doorverwijzen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shuaib620

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Ik ben onlangs begonnen met het opzetten van mijn eigen websites die ik zelf wil hosten.
De volgende is al gedaan:

-IIS server geinstalleerd
-Port forwarding
-A record bij provider aangemaakt of doorgestuurd
-gepingt naar mijn domein en hij geeft mijn externe ip netjes aan

Maar als ik mijndomein.nl intyp verwijst hij mij door naar de default website in het IIS maar niet naar mijndomein.nl

Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat de IIS weet dat mijndomein.nl moet doorverwezen worden naar Mijndomein.nl in IIS

Bijvoorbaat dank

Krizmo

Lukt niet

Heb ik al geprobeerd.
Ik heb waarschijnlijk iets gemist.
Wat ik zelf denk is dat ik iets moet doen waardoor de IIS server aanvragen van mijdomein.nl doorverwijst naar de website Mijndomein.nl in IIS.
Dus een soort van linken.
Poort 80 is open en het a record verwijst ook naar mijn Externe ip dus dat werkt.
Als ik mijndomein.nl typ dan hoor ik mijdomein.nl startpagina te zien maar ik zie de Default website pagina

Sorry voor mijn slechte uitleg:rolleyes:

je kan in IIS bindings instellen.
Stel bij jou website in dat die dat ip ontvangt.
verwijder eventueel de bindings van de default website

Een kleine waarschuwing

Ik zie dat je het hebt over mijndomein.nl. Kijk uit met het aanschaffen van hun domeinnaampakket. Als je wil doorverwijzen met een redirect (naar een nieuw adres van je site bijvoorbeeld), zeggen ze dat je dat via hun kan doen, maar dat is niet het hele verhaal.

Want met hun domeinnaampakket kun je alleen 302 redirects doen (terwijl ze dat niet in de voorwaarden vermelden), dit soort redirects wordt door google afgeraden voor een permanente redirect.

Als je een 301 redirect (die door google wordt aangeraden) met mijndomein wil doen willen ze dat je een compleet hosting pakket a 29e aanschaft! Uitkijken met mijndomein dus!

Hieronder hun reactie op mijn vraag over waarom dit niet beschikbaar is in het domeinnaam pakket:

—————–

Helaas zijn er geen andere mogelijkheden dan die worden aangeboden in de account, u kunt de doorverwijzing hanteren of d.m.v. aanpassingen in de DNS tabel doorverwijzen. Wilt u gebruik maken van een 301 redirect dan is uw enige mogelijkheid om een Webhosting pakket aan te schaffen en bijvoorbeeld een .htaccess bestand te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan