Domein???

Status
Niet open voor verdere reacties.

ApocMD

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
78
Wie weet waar ik het goedkoopst een domein kan reggen (.nl/.com) met onbeperkt aantal emailadressen of forwardings..
 
Deze kan ik je echt aanraden:
http://www.web-tech.be

Een Belgisch bedrijf, *.com is mogelijk, en voldoet ook aan al je verdere eisen, dat voor € 10 per jaar.
Als je van plan bent daar te registreren, meld dan ook even via wie je daar terecht kwam(komt voordelig uit voor mij ;-))

Suc6 nog

Groeten

Pieterjan
 
Thnx! Dit is het goedkoopste tot nu toe wat i kgezien heb :D
 
Me to;-)

Ik heb nu een 500 Mb account maar met beperkte trafiek (3 GB).
Gaat dan waarschijnlijk toch bij hun de 1 Gb account worden, want dat onbeperkt trafiek trekt mij wel.
Ben nu de foto's op m'n site kwalitatief aan het verminderen om geen extra kosten te krijgen.
Dit is dan straks niet meer nodig.
Zal je naam vermelden als ik over ga.

Ps: hoe is de helpdesk?
 
Bij eventuele problemen mail ik steeds direct naar het e-mail adres van een beheerder, eigenlijk niet naar het adres van de helpdesk, al maakt dit waarschijnlijk geen verschil uit. In 4 van de 5 keren dat ik de helpdesk nodig had, kreeg ik antwoord terug binnen de 5 min. Blijkbaar leeft de beheerder achter zijn pc-ke

Groeten

Pieterjan
 
Is er ook een minimale leeftijd aan verbonden??? Want.. ehm, ben nog maar 12... En m'n vader wil het niet op zijn naam doen.. dus wil ik het gewoon op m'n eigen naam zetten. Kan Dat?


[edit] jullie hebben gelijk.. de helpdesk is supersnel.. :) geen minimum leeftijd :)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Daarover staat alvast niks in de voorwaarden, ik zou ook niet weten waarom het niet mag, het bedrijf haalt er toch voordeel uit. Dus geen probleem zou ik zeggen, anders ff mailtje sturen.
Vergeet niet mijn naam(en domein www.mijnkever.be) te vermelden a.u.b. indien je er een domein zou aanvragen. Ik zal je er dankbaar voor zijn!

Groeten

Pieterjan
 
Geplaatst door Pieterjan
Daarover staat alvast niks in de voorwaarden, ik zou ook niet weten waarom het niet mag, het bedrijf haalt er toch voordeel uit. Dus geen probleem zou ik zeggen, anders ff mailtje sturen.
Vergeet niet mijn naam(en domein www.mijnkever.be) te vermelden a.u.b. indien je er een domein zou aanvragen. Ik zal je er dankbaar voor zijn!

Groeten

Pieterjan

Uhm jah.. ok.. maar het duurt toch nog wel een paar weken. Ik moet nog de site (af)maken... en anders meot ie nu geforward worden.. dus i kwacht nog wel even af ;)
 
Geplaatst door ApocMD


Uhm jah.. ok.. maar het duurt toch nog wel een paar weken. Ik moet nog de site (af)maken... en anders meot ie nu geforward worden.. dus i kwacht nog wel even af ;)

Hou er wel rekening mee dat de bank 5 euro extra overschrijvingskosten in rekening brengt voor een betaling naar het buitenland. Dus als je in Nederland een domein kan registeren voor minder dan 21 euro is het goedkoper dan daar.

Ik ben hier net door hun op gewezen en ik ben nu aan het kijken of ik in Nederland goedkoper kan registeren.

Dennis
 
Hoe dan ook, voor iedereen die van plan is nu bij web-tech een domein aan te vragen, vermeld a.u.b. telkens mijn naam en url erbij.
Ik zie dat er enkele van plan zijn er één aan te vragen, vandaar...
Je doet er mij echt een groot plezier mee!

Groeten

Pieterjan
 
Geplaatst door Pieterjan
Hoe dan ook, voor iedereen die van plan is nu bij web-tech een domein aan te vragen, vermeld a.u.b. telkens mijn naam en url erbij.
Ik zie dat er enkele van plan zijn er één aan te vragen, vandaar...
Je doet er mij echt een groot plezier mee!

Groeten

Pieterjan

Krijg je dan korting ofzo?
 
Yep, hoe meer klanten ik aanmaak, hoe minder ik moet betalen, werd mij gezegd, ik heb immers nog geen klanten bijgemaakt, hopelijk gebeurt dit nu wel,...
In ieder geval nu reeds bedankt!

Groeten

Pieterjan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan