Domeinnaam gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Ik ben op zoek naar een provider die tegen zeer aantrekkelijke prijzen .com of .nl domeinnamen aanbiedt!

Dan moet je wel wat meer informatie geven.
Wat wil je? Een domeinnaam met of zonder hosting?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven?
Als je met hosting wil wat moet er dan in iedergeval beschikbaar zijn (denk aan php, mysql, frontpage extentions, ftp upload, grootte van de webruimte etc.)

Olav

Bij TK ( gewoon TK bij google intikken) kan je een eigen domein naam voor privé gebruik gratis gebruiken. Dat is een raamwerk. Je moet echter wel bij een provider de site's plaatsen en onderhouden TK linkt dan door naar de startpagina van die site. Tijdens het surfen op jouw site blijft jouw naam wel in de balk staan:)

succes

Zoals ik al zei gaat het om een .com of .nl domeinnaam. Ik gebruik nu namelijk al een .tk domeinnaam. Ik ben op zoek naar een domeinnaam zonder hosting dus alleen doorlinken.

Geplaatst door Stanley19
www.moerstaal.nl

Dat is niet wat hij zoekt. Hij zoekt gewoon een agent waar hij een normale domeinnaam kan registreren.
Tiscali: €42,- per jaar (onbekende aansluit/registratie kosten)
OverzichtVoorwaarden en kosten

Wanadoo: €30,- per jaar. Geen aansluitkosten (volgens mij alleen voor wanadoo klanten)
Overzicht

Demon: €45.38 (excl BTW) per jaar (evt. andere kosten onbekend)
Overzicht

Hostnet: van af €9,95 per jaar.
Overzicht
Prijzen
en zo zijn er vele --> Kijk ook hier eens.

Olav

Laatst bewerkt:
Dat is waar, maar moerstaal biedt wel een .nl domeinnaam aan for free .

Helaas moet je uit een standaardurls kiezen, wanneer je dat niet wilt, is Olav's advies het beste;)

Bij www.deheeg.nl hebben ze de zogenaamde parkeer pakketten De goedkoopste is €15 per jaar met een doorlink email adres.
Ik heb mijn site ook bij deheeg staan en ik ben er goed over te spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan