Een paar jaar terug had ik de domeinnaam yellowgreenarmy.nl (niet zelf in bezit, maar mede-eigenaar). Daarna was die stop gezet en een paar jaar verder ben ik van plan om hem weer aan te maken. Het leek prima te lukken, website bouwen met html, zelfde als host als destijd uitgekozen, mooi abonnementje. Maar toen kreeg ik ineens een e-mail dat de domeinnaam al in bezit was. Toen keek ik op de link en het enige wat er stond was reclame. Toen kreeg ik een link van one.com toegestuurd van wie het domein dus momenteel is. Het adres in google ingetypt en een e-mail naar het desbetreffende bedrijf gestuurd. Dit was hun reactie:
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht. Dagelijks wordt NOW Nederland benaderd met vragenover overgenomen domeinnamen. Er is sprake van een misverstand over denieuwe eigenaar van de domeinnaam. De domeinnaam is in uw geval overgenomendoor de firma VUPP te Wenen, Oostenrijk. In de bijlage is meer informatietoegevoegd. NOW Nederland heeft geen enkele connectie met VUPP. Om dit te bekrachtigenroepen wij op tot het indienen van een klacht tegen VUPP bij de SIDN. Zieverder de bijlage. Hopende u met deze informatie verder te helpen. Succes met de verdere afhandeling.
Met vriendelijke groeten,
Yours sincerely,
NOW Nederland Webbureau
http://www.nownederland.nl
Ik heb net een e-mail gestuurd naar SIDN wat verder te doen en tegelijkertijd een klacht ingediend. Weet iemand hoe ik gewoon weer dit domein kan aanvragen?
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht. Dagelijks wordt NOW Nederland benaderd met vragenover overgenomen domeinnamen. Er is sprake van een misverstand over denieuwe eigenaar van de domeinnaam. De domeinnaam is in uw geval overgenomendoor de firma VUPP te Wenen, Oostenrijk. In de bijlage is meer informatietoegevoegd. NOW Nederland heeft geen enkele connectie met VUPP. Om dit te bekrachtigenroepen wij op tot het indienen van een klacht tegen VUPP bij de SIDN. Zieverder de bijlage. Hopende u met deze informatie verder te helpen. Succes met de verdere afhandeling.
Met vriendelijke groeten,
Yours sincerely,
NOW Nederland Webbureau
http://www.nownederland.nl
Ik heb net een e-mail gestuurd naar SIDN wat verder te doen en tegelijkertijd een klacht ingediend. Weet iemand hoe ik gewoon weer dit domein kan aanvragen?