Domeinnaam tool maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gieser87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2012
Berichten
2
Hallo!

Mijn eerste post! Ik denk niet dat ik dit probleem alleen met html kan oplossen maar hoop op toch op enige reactie! Ben al erg lang aan het zoeken naar een oplossing. Tevens kom ik net kijken in de wereld van het website bouwen dus vergeef me als ik een rare vraag stel.

Mijn probleem:
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid waarbij een klant een tekst (code) in een input veld (witte box) kan invullen en als hij op send druktidee1.png dat deze tekst achter een domeinnaam wordt geplaatst en dat hij naar deze pagina gaat. Dus www.mijndomeinnaam.nl/<input>. Met input bedoel ik dat de bezoeker iets kan invullen in een box en wanneer hij/zij op de knop 'send' drukt naar deze site gaat. Ik heb verschillende sites aangemaakt met een code (bijvoorbeeld: www.mijndomeinnaam.nl/login/HR3494DJ en niet iedereen mag op deze site komen. Wanneer ze een bepaalde code invullen komen ze wel op desbetreffende site. Kortom: Hoe kan ik dit aanpakken? Mocht het nog niet duidelijk zijn dan heb ik een afbeelding bijgevoegd.

Alvast bedankt!
 
extra toelichting

Nog een extra toelichting:

Mijn klanten ontvangen een sms met een code. Deze code kunnen ze invullen in een textbox. Ik wil dat de klanten worden doorgestuurd naar http://www.eenvastdomein.nl/login/inhoudvantextbox. Wanneer ze de code dus invullen en op 'send' drukken moeten ze automatisch worden doorgestuurd naar een pagina. Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan