domeinnaam ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

solita

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2009
Ooit als klant van multikabel een wesite gemaakt voor ons bedrijf.
De website werkt, de emails komen binnen maar ik kan niet meer de website veranderen, weet niet hoe ik het beheren kan. Als ik bij mijn ziggo inlog, kom ik niet in webspace of iets dergelijks maar alleen van de prive hoofdaccount.
hoe werkt dit?:o

kijk bij www.ziggo.nl en danbij de meest gestelde vragen.
dan krijg je o.a. dit te lezen:

Hoe maak ik gebruik van mijn homepage/webspace?

*

Voordat je de webspace of homepage kunt gebruiken, is het nodig dat de webspace is geactiveerd. Het activeren gaat via de e-mailinstellingen.
Log daar in met het e-mail adres en wachtwoord en kies onder het menu “Mijn Webspace” voor de knop “Activeren”. Hierna kun je gebruik maken van Ziggo-Webspace.
Voor klanten met een e-mail adres dat eindigt op @ziggo.nl is op MijnZiggo de Homedrive beschikbaar. Ook te bereiken via homedrive.ziggo.nl. Voor de klanten met een ander e-mail adres is webspace alleen bereikbaar via FTP.

please help me...als ik aangeef wachtwoord vergeten, matcht de info@...ook niet met de klantnummer. Op de priveaccountpagina kom ik wel maar kan ik niet de domeinnaam beheren...

degene die weet hoe het moet, is er niet en ze bellen terug...dat antwoord heb ik al drie keer gehad...

je gaat naar de site van ziggo
daar ga je naar webspace
daar vul je het complete @home mail adres in.
daar heb je ook een wachtwoord bij.
als je beide ingevuld hebt dan kun je kiezen voor je homedir of je webspace.

zo kom ik tenminste bij mijn webruimte.

het wachtwoord dat ik erbij heb gehad werkt niet meer, geef je aan wachtwoord vergeten: gevolg de domeinnaam en klantnummer worden niet aan elkaar gekoppeld. alleen de privenaam, maar daar kom ik wel op...

als je de website hebt aangemaakt op je prive naam dan kun je via daar ook je wachtwoord wijzigen.
het is dan een ondergeschikt mail adres.

de info@....nl staat niet tussen de secundaire emailadressen. Wanneer ik wil inloggen met een ander email adres, deugt het wachtwoord niet.
(en wanneer ik en nieuw wachtwoord aanvraag, klopt mijn klantnummer niet met de domeinnaam etc etc etc...)

wat staat er achter het @ teken.....
is dat hetzelfde als je prive gegevens ?

je bent een beetje onduidelijk met wat je hebt en hoe je het aangemaakt hebt.
het is zo echt een beetje koffie dik kijken.
als je de gevens hier niet kunt of wilt plaatsen mail dan eens naar puppie@helpmij.nl
ik wil geen wachtwoorden weten maar wel wat er aan andere gegevens zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan