maffia2000
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 aug 2003
> mijn site is www.freewebs.com/digital_new < weet iemand hoe je die freewebs weg kan halen?¿?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry maar het was nie bedoelt als reclame > ik wil die freewebs weg krijgen maar ik weet nie hoeBedoel je de reclame ?
Can I have my own Domain (.com) address if I don't like my FreeWebs address (www.freewebs.com/myname)?
YES! Once you create your free account and login, you can visit your My Domains section and register, setup, transfer, or manage as many domain names as you like including .com, .net, .org, .us, .ws, .info and .biz!
If I already have a domain name like www.myname.com, can I still host it at FreeWebs?
YES! You can direct your domain name to our site. If your current domain name registrant will not point your domain for you, you can transfer your domain to our service and point it to your site for free using our service!
What will be the address of my site?
Your site's address will be: http://www.FreeWebs.com/yourusername, however, you can register or transfer your own domain name (www.yourname.com) and point it to your FreeWebs site all from the My Domains area of your account.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.