domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc 05

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Hoi allemaal...ik heb een webpagina bij @home...ernaast heb ik ook een domeinnaam aangemaakt bij dot.tk.

Bij dot.tk heb je geen webspace dus zal ik de ruimte bij @home moeten gebruiken.

Is er iemand die mij een script kan geven dat ik kan gebruiken zodat mijn pagina wordt weergegeven als ik mijn url open met het dot.tk adres?

Zou ook graag willen weten of iemand weet of er mogelijkheden zijn om b.v. @home pagina zo te laten als dat ik hem nu heb....en webspace apart voor dot.tk?

Mvg, Marc

Hoi allemaal...ik heb een webpagina bij @home...ernaast heb ik ook een domeinnaam aangemaakt bij dot.tk.

Bij dot.tk heb je geen webspace dus zal ik de ruimte bij @home moeten gebruiken.

Is er iemand die mij een script kan geven dat ik kan gebruiken zodat mijn pagina wordt weergegeven als ik mijn url open met het dot.tk adres?

Zou ook graag willen weten of iemand weet of er mogelijkheden zijn om b.v. @home pagina zo te laten als dat ik hem nu heb....en webspace apart voor dot.tk?

Mvg, Marc

Bij je dot.tk account kan je aangeven waar je dot.tk adres naar toe moet forwarden, zodra je dat dot.tk adres intypt. Kijk daar even zou ik zeggen :)

Hoe je dat laatste bedoelt snap ik even niet, maar bij dot.tk kan je geen webhosting hebben (als dat een antwoord op je vraag is).

Hoi aaajeetee

Ik kan het niet vinden bij dot.tk....waar ik naar kan forwarden.....zou jij eens voor mij kunnen kijken?

Ik ben er al een hele periode mee bezig, en kom er niet echt uit.

nou zeg...ik denk dat puppy mij goed geholpen heeft..maar dat het niet direct een vraag is die hij/zij ook kan beantwoorden.

Was namelijk in de verondersteliing dat de vraag misschien op de verkeerde plek zou liggen.

Maar mischien weet jij er dan wel een antwoord op?

En de vraag die je nu stelt kan heel goed in het ander topic van jou.

Daarom gaat deze op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan