domme actie HD partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus mijn vermoedens toch terecht.

Ik kwam trouwens ook niets tegen voor de ms-dos of ms-windows versie.

Maar zodoende kwamen ook de andere alternatieven aan de orde, wat veel nut kan opleveren.

Zo leren wij er steeds wat bij ;)

Bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
Dan ga je naar deze site:

Jullie zijn allebei twee ongelovige Thomassen :p

Laatst bewerkt:
update

Bedankt voor alle reacties. Er zitten zeker wat progs bij die ik ga proberen.

Op dit moment draait "Recover my files" V3.80. Die kan bestanden terugvinden die ik daarna hopelijk op mijn andere schijf kan opslaan. Langdurig werkje, in totaal ca 35 uur.
Ik zie dat hij bestanden terugvindt. Van .doc en .jpg kan ik aan de voorbeeldweergave zien dat ze kloppen. Staks hopelijk allemaal op te slaan.
Dit geldt voor de bestandstypen die je aanvinkt. Alles is dus niet te redden, maar veel wel.
De meeste mpg bestand gaan fout, hij geeft een grootte op van 70 gig. Volgende bestanden steeds ietsje kleiner. Blijkbaar vindt hij geen einde.

Daarna ga ik alsnog proberen met de door jullie aangegeven tools de hele schijven terug te krijgen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Daarna ga ik alsnog proberen met de door jullie aangegeven tools de hele schijven terug te krijgen.

Ik hoop alleen dat al dat gewerk van zo'n progje niet maakt dat die partitie nog onzichtbaarder wordt. Maar....ik kan het me voorstellen. Hebben is hebben :)

Elisa zei:

Ik hoop alleen dat al dat gewerk van zo'n progje niet maakt dat die partitie nog onzichtbaarder wordt. Maar....ik kan het me voorstellen. Hebben is hebben :)

Als het maar op andere partitie gesaved wordt ,kan je steeds met ander progje weer wat proberen

ga naar de site druk op download je ziet twee versies.
1 voor linux
1 voor freebsd
En waar zie jij dos of windows

Laatst bewerkt:
Elisa.
Maar je kan het progje alleen onder linux draaien .
Je kan vanuit linux met dit progje je fat32 herstellen

Laatst bewerkt:
@ lamp help me uit de droom!

Met Knoppix kan ik toch ook in windows komen ,en de boel heen en weer schuiven

knoppix is een linux live cd. Je zal hier gpart mee kunnen draaien.

Laatst bewerkt:
Het is een wedstrijd!!!!, wie vind de meeste progjes.:confused:

Wist ik veel, dacht dat bedoeld was voor de TS, stom, stom ,stom, van mij.:o

Dat vind ik een misselijke opmerking. Het uitgangspunt is zeker om Topicstarter te helpen.
Het leek ook een mooi programmaatje. Je ziet niet dat het shareware is.

update 2

Nou, uren gedraaid met "Recover my files". Bestanden zichtbaar de juiste (bv xls en jpg in de voorbeeldweergave te herkennen.

Toen gaan "opslaan als". Krijg ik nieuwe bestandjes van 1 kB, die dus niets doen.
Ook in de lijst met gevonden bestanden is de grootte dan ineens 1 kB.

Heel gek dat wel te zien is dat het het goede bestand is. Kortom ik snap het niet.

Alle andere tools geprobeerd maar niets werkt.
Testdisk komt zelfs met de rare melding dat het aantal cylinders niet goed staat en dat de grootte niet klopt (zie afb van het venster). Snap ik ook al niet.

Wacht nog even op wat tips maar ga over een paar dagen toch maar gewoon opnieuw beginnen.

Bijlagen

• fout-testdisk.JPG
    fout-testdisk.JPG
    49,1 KB · Weergaven: 29
Hoe groot was/is die schijf?

Die partitie kan Testdisk niet meer herstellen staat in je bijlage, heb je ook een totaaloverzicht van de partities?

En weet je nog de groottes?

Lange Pier zei:
Hoe groot was/is die schijf?

Die partitie kan Testdisk niet meer herstellen staat in je bijlage, heb je ook een totaaloverzicht van de partities?

En weet je nog de groottes?

grootte orgineel: 20+47+47
toen 20 leeg en bij 47 getrokken
leek fout (bleven er 2) toen 20 weggegooid, bleek toch aan 47 vast te zitten, alles weg

wetvanmurphy zei:
grootte orgineel: 20+47+47
toen 20 leeg en bij 47 getrokken
leek fout (bleven er 2) toen 20 weggegooid, bleek toch aan 47 vast te zitten, alles weg

Zou ik even kijken of de mbr ( die geeft de grootte aan d.m.v. o.a. de partities ) op de juiste grootte eerst hersteld kan worden en daarna pas de partities.

Lange Pier zei:
Zou ik even kijken of de mbr ( die geeft de grootte aan d.m.v. o.a. de partities ) op de juiste grootte eerst hersteld kan worden en daarna pas de partities.

Hoe kan ik die bekijken?:o

Maakt het nog veel uit dat het dynamische volumes waren?

Ben bang van wel, indien er een partitie doorliep op de ander schijf.

Je gaf aan dat TestDisk melde dat de info van de grootte niet klopte, dat zal eerst hersteld moeten worden, en dan kijken welke partities er nog hersteld kunnen worden.

Bij een eerder bericht stond dat er een partitie niet hersteld kon worden, die was kennelijk al overschreven.

Ga eens ook op zoek naar recovery tools van R-Studio, deze graaft dieper dan Getdataback.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan