donker beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik vos

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
717
Hallo,

Ik speel Call of Duty online, en dan geschied mij het volgende:

De virusscan begint automatisch alles te scannen. Dat wil hij natuurlijk even melden en dus minimaliseert mijn spel en krijg ik dat te zien. Heel erg leuk, maar ik ga terug naar mijn spel (virusscan uit anders heb ik een te hoge ping voor cod)

Ik kan gewoon verder spelen, echter, het beeld is erg donker geworden! :confused:

Tot nu toe heb ik gewoon iedere keer cod maar afgesloten en opnieuw gestart, dan kan ik weer gewoon verder. Maar het is erg vervelend...

Hoe kan ik dit verhelpen? of moet ik gewoon zorgen dat er niks tussendoor kan komen?

Mvg, Erik
 
dat komt volgens mij omdat je CoD brightness veel lichter staat dan in Windows, als je dan terug gaat nar CoD kom je met je 'normale' brightness. Ik heb het omgekeerde gehad met een ander spel. Als ik hem soms afsloot kreeg ik in windhoos heel licht beeld...
 
:) Et slimst lijkt mij om van tevoren je virus scanner uit te zetten, dus voor dat je COD start.
 
Paintje, dat had ik zelf al wel bedacht ;)

Rimsic, ik zal eens kijken, dat klinkt in ieder geval erg logisch, maar:

Als ik de brightness verander bij cod, dan begin ik dus heel licht te spelen? en dan moet ik 'm even minimaliseren en terug en dan zou die normaal worden?

dat is dan ook niet echt handig :(

Kan ik niet iets veranderen dat de brightness dus gewoon niet aanpast...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan