Donker beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhjwillems

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Ik zit het met volgende probleem waar ik geen raad me weet.

Tijdens het kijken van een DVD op mijn laptop stopte plotseling het beeld er mee. Het werd helemaal donker, dit was niet nieuw en kon ik meestal oplossen door het beeldscherm dicht te klappen waardoor de stand-by mode aansprong. Vervolgens kon ik het scherm weer openklappen en de laptop uit stand-by halen en dan werkte het weer prima. Nu lukt het echt niet meer. Ik kijk nu tegen een heel donker scherm aan waar ik alleen nog wat op kan zien als ik er een schermlamp tegenaanzet, en dan zie ik alleen dat hoekje waar ik de lamp op richt. Het is zeg maar een mobiele telefoon waar je in het donker op wil kijken maar je hebt de verlichting niet aangezet. Je ziet dus niet wat er op het scherm staat.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

wat voor laptop is het............spec graag?
Welke versie windows staat op de laptop?

Start de laptop nog wel op,tydens opstarten op F8 drukken dan zul je en kijk of je kunt opstarten in veilige modus!

Athlon 2200
512 mb ram
windows xp
32 mb 3d kaart.

Pc doet het overigens prima, ik kom gewoon in windows en alles draait, maar ik zie het alleen niet op mijn scherm omdat het veel te donker is:confused:

Het is geen onbekend probleem. Het zal gerepareerd moeten worden.
Lees hier wat er waarschijnlijk aan de hand is.

lcd

hallo daar ,

heb het zelfde probleem ,en inmiddels gedemonteerd!

nu nog effe zoeken waar de verlichting zit en wat voor verlichting het is!
mocht dit gaan lukken zijn jullie de eerste die het horen!!!!!!!!!!!

Groeten schrale1:thumb:

Laat even weten hoe je het gemaakt hebt en wat de kosten waren, ik zit er nog steeds mee.

Groetjes,

Roel

Lcd

ben er zojuist achter dat alles zit geperst en geplakt!
als je hem al open krijgt zul je geen losse onderdelen kunnen krijgen.
de blinkende omlijsting vervormt ook en zit vast gefelst zodat hij kapot gaat!

met andere woorden einde oeffening ,ga wel verder kijken wat er zoal in zit.
Had toch al een andere gekocht want een scherm is net zo duur al een hele laptop

maar misschien nog een tip!!!!!!!!!!!!!mijn laptop gebruikt mijn dochter met een extern scherm,en is er heel blij mee

groeten schrale1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan