Doom 3 Halflife 2 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Weet iemand waar Doom 3 & Halflife 2 blijven, sommige site's beweren eind april maar ik heb nog niets gezien..
Iemand die de officiele datum weet !

Deva :thumb:

Halflife2 zal wel 2008 worden want daar zijn ze nu al zo lang mee bezig en ze stellen het telkens maar weer uit..:8-0:

Zo te lezen dus nog een jaren plan, straks wacht er niemand mee op deze game ?

Ik denk zelf dat het niet zo lang zal duren...het uiterlijk van het DVD-doosje is al ontworpen en dat doet men meestal niet wanneer de release nog een jaar op zich laat wachten :)

Toch twijfel ik eraan, doordat ze zo lang wachten om het spel uit te brengen kan het ook maar ineens een grote Flop worden...!

Doom en Halflife worden echt super goede spellen. Ik heb de beta van halflife gespeeld en die is :Dgeweldig.
Het maakt niet uit hoe lang het duurt.

Ik las trouwens een weekje terug ofzo op gamer.nl dat Half Life 2 waarschijnlijk september dit jaar wordt (goh, dat zeiden ze vorig jaar rond deze tijd ook over sept. 2003 :))

Verder is er een of ander Duits gameblad dat beweerd dat Doom III eind mei al uitkomt...laten we 't hopen :D

Half-Life 2 is zeker voor dit jaar en nog wel voor september/begin oktober (sommige sites zeggen "Gabe Newell laat weten dat Half-Life 2 op 30 september geshipt wordt." dus hl zou op 30 september/1 oktober uitkomen

;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan