doom3 tweaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Heb doom 3 nu op de pc staan, maar wil deze tweaken om tot de beste prestaties te komen(dus niet beste graphics!).
Nou heb ik de tweak voor mn intern geheugen al gebruikt, en die is supervet, maar wil toch meer tweaks. Kan er niet meer vinden op het net, maar misschien weet een van jullie(ons) een site met bruikbare tweaks!?
Ook vraag ik me af of de scripts van wolfenstein ET (autoexec scripts) te gebruiken zijn in doom...
Iemand tips of suggesties voor mij??

(wil dus de laagste graphics en de hoogste prestaties)

ps:sorry plaats m twee x, zat perongeluk in het verkeerde topic. excuse me:o

Oké, maar wil geen zeikert zijn maar zijn allemaal dezelfde tweaks!Misschien ben ik te ongeduldig en moet ik gewoon ff wachten op de autoexec's die komen gaan! Wil toch echt net zover gaan als met ET met tweaken... Bedankt voor je reactie:thumb:

Geplaatst door Tarabass
Oké, maar wil geen zeikert zijn maar zijn allemaal dezelfde tweaks!Misschien ben ik te ongeduldig en moet ik gewoon ff wachten op de autoexec's die komen gaan! Wil toch echt net zover gaan als met ET met tweaken... Bedankt voor je reactie:thumb:

Beide 2 links hebben andere tweaks hoor.

Link 1 laat zien hoe je de laadtijden kan verkorten.
Link 2 laat zien hoe je je videokaart kan afstellen voor in Doom3. (aanpassen van Autoexec.cfg)

En op Google zal je best wel hetzelfde kunnen tegenkomen, maar dat heb je nou eenmaal met zoekmachines. ;)

Wil niet de hardware tweaken, maar het spel!Die hardware was zo gepiept:D !
Wil binds aanmaken, mn naam in beeld laten flikkeren, mn aim op een tiende af kunnen stellen dat soort dingen. Dacht misschien dat iemand weet of ik dezelfde tweaks (en binds)kan gebruiken als et en/of iemand al fijne scripts had...

als je een goeie performance tip wil heb ik er wel eentje voor je:

zoek alle .pak4 bestanden in de doom3/base map
rename ze naar .zip
als je winzip of winrar (download ze anders) hebt, rightclick--> Extract here...
verwijder daarna deze .zip bestanden

zoek DoomConfig.cfg
zoek seta r_cacheMegs en verander 32 naar 128 of 256

SEE YOU IN HELL!

Heb deze tweaks al gebruikt!
Let wel: Bij het uitpakken van de pk4 bestanden vervalt de mogelijkheid te multiplayen...
En die tweede tweak werkt alleen als je ook deze verandert: seta image_cacheMinK "20480"

Watch your back in hell!! LOL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan