Doom3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie64

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Berichten
369
Als ik in de game word neergehaald loopt het spel vast.
Is er nog iemand die dit probleem heeft?:rolleyes:
 
Hoi,

Laatste drivers van je grafische kaart geinstalleerd?

Grtz.
 
Ik heb een asus 9600SE grafische kaart , voor een twee maand terug heb ik de nieuwste catalyst driver erop gezet . Na maanden een systeem te hebben gehad wat bij ieder spel ging rebooten heb ik hem nu eindelijk stabiel lopen . Alle andere spellen lopen goed farcry , UT 2004 . Noem maar op . Dit spel loopt dat weer vast.
Het risico om de nieuwste catalyst driver erop te zetten voor dit spel wil ik eigenlijk niet aangaan .

Stel je voor dat ik weer met die ellende kom te zitten.

Als alle andere spellen wel goed draaien moet er volgens mij iets anders aan de hand zijn. :confused:
 
Er is een beta driver die je voor eigen risico kunt gebruiken .

Doom 3: CATALYST 4.9 BETA
ATI is providing an early version of CATALYST 4.9 to users interested in increasing performance of Doom 3.

Warning :
PLEASE READ ALL OF THIS BEFORE YOU PROCEED:

The BETA display drivers found here are offered AS IS, without warranty of any kind, and have NOT been completely qualified by ATI. Usage of these drivers are without support of any kind, and you use them at your own risk.

ATI does NOT recommend installing these drivers in systems used for mission critical operations or where productivity of any kind is a concern.

Unless you are very comfortable with installing and un-installing drivers, we DO NOT recommend that you use the drivers provided here. These BETA Drivers are NOT SUPPORTED by ATI Customer Care or any other ATI department.


Nah lekker dan ....... use them at your own risk .

Ach ...... een stabiel systeem is me meer waard eigenlijk , dan maar geen doom3 .
 
Geplaatst door Arie64

Ach ...... een stabiel systeem is me meer waard eigenlijk , dan maar geen doom3 .

Begrijp je angst wel maar..........het is een ongschreven wet altijd de nieuwste drivers te installeren.
Je kunt bovendien altijd weer terug naar de oude drivers!

b.t.w. er is zeker nog geen patch uit van DoomIII?

Suc6.
 
Nee die heb ik nog niet kunnen vinden .

Je kunt je zooooooooveel problemen op de hals halen door installatie van de nieuwste drivers :p
pffffffff ik zie daar idd gewoon tegen op.

:eek:

nah zal er ff over nadenken :)

thank's anyway:thumb:
 
catalyst drivers zijn de drivers van ATI .

Zoek maar es op google .

Even een update? Ik heb moed verzameld en TOCH de nieuwste driver geinstalleerd pfieuwwwww:rolleyes:

En het spel loopt nu vlekkeloos .

Ik moet wel zeggen , ik vind het wel wat dat je iedere maand de nieuwste drivers moet downloaden en installeren om uptodate te blijven .:confused:
 
Een asus 9600 te licht? pff . Ik dacht het niet.

Bovendien als je de voorgaande post had gelezen had je gezien dat het nu vlekkeloos draait.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan