Je krijgt die links niet omdat die van prive-boards zijn en dat dus ook blijven. Wil je wat ik geciteerd heb nog een keer nalezen ofzo?
Het betreffende board is een vrij groot gamesboard en ik denk dat zo'n 80 procent negatief over het spel is. Het is gewoonweg typisch dat je niet inziet dat ID software een matig product aflevert. Maar het is ook wel te verwachten dat je helemaal weg bent van Doom III, je gebruikt tenslotte toch ook een sig van Doom. Als moderator zou je toch wel wat meer kritisch moeten zijn.
Ik bedoel, waar haal je de info weg dat doom III ook al geschikt is voor voertuigen, zit je in het ontwikkel team ofzo? Ondertussen heeft FarCry meer visual features als DoomIII, en dat is mischien wel gedaan met upgrade maar het zit er wel in, in tegenstelling tot Doom III die niet eens fatsoenlijk heeft geprogrammeerd voor Ati-kaarten. Nee, dit is een typisch product met mooie graphics maar de rest sucks hard.
Ik kap trouwens met deze discussie, als moderator moet je tenslotte het laatste woord hebben...dus ga je gang.