Ik heb graag hulp nodig.
Op tabblad 1 staan in kolom A. namen weeergegeven.
Op tabblad 1 staat in kolom B achter elke naam 1 selectievakje weergegeven
Op tabblad 2 staan in kolom A. de namen weergegeven (dezelfde namen als in kolom A in tabblad 1)
In tabblad 2 staat in kolom B achter elke naam een emailadres weergegeven
In tabblad 2 staat in kolom C achter elke naam een telefoonnummer weergegeven
In tabblad 2 staat in kolom D achter elke naam een faxnummer weergegven
Het volgende zou ik graag willen zien:
Bij het aanklikken van een selectievakje achter een naam op tabblad 1, wil ik dat ergens op tabblad 1 de gegevens uit kolom B, C en D van tabblad 2 verschijnen.
Bij het aanklikken van het selectievakje zullen de adresgegevens dus verschijnen in hetzelfde scherm.
Ik weet niet of dit mogelijk is. Ik heb dit zelf geprobeerd met de lookup functie. Het is mij nog niet gelukt. Ik zal er veel baat bij hebben als iemand dit voor elkaar krijgt.
Op tabblad 1 staan in kolom A. namen weeergegeven.
Op tabblad 1 staat in kolom B achter elke naam 1 selectievakje weergegeven
Op tabblad 2 staan in kolom A. de namen weergegeven (dezelfde namen als in kolom A in tabblad 1)
In tabblad 2 staat in kolom B achter elke naam een emailadres weergegeven
In tabblad 2 staat in kolom C achter elke naam een telefoonnummer weergegeven
In tabblad 2 staat in kolom D achter elke naam een faxnummer weergegven
Het volgende zou ik graag willen zien:
Bij het aanklikken van een selectievakje achter een naam op tabblad 1, wil ik dat ergens op tabblad 1 de gegevens uit kolom B, C en D van tabblad 2 verschijnen.
Bij het aanklikken van het selectievakje zullen de adresgegevens dus verschijnen in hetzelfde scherm.
Ik weet niet of dit mogelijk is. Ik heb dit zelf geprobeerd met de lookup functie. Het is mij nog niet gelukt. Ik zal er veel baat bij hebben als iemand dit voor elkaar krijgt.