door Internet Explorer gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Goedemiddag. Als ik op mijn scherm een link aanklik ,dan krijg ik de volgende melding..Deze webpagina is door Internet Explorer gesloten I.v.m een schadelijke toepassing. Daarna krijg ik de melding van Internet Explorer werkt niet meer.Wie weet wat dit kan zijn..??? .Of is dit misschien een domme vraag,want zoveel verstand heb ik nou ook niet van een pc.

Een aantal vragen:
- Sinds wanneer doet dit probleem zich voor?
- Heb je recentelijk voordat de problemen begonnen nog applicaties geinstalleerd? (of iets anders ongebruikelijks gedaan)
- Kijk even bij invoegtoepassingen of daar recentelijk nog iets is geinstalleerd? (om te checken of invoegtoepassingen het probleem zijn kan je ook IE starten zonder: Start --> Uitvoeren --> iexplore -extoff <enter>

Andere optie: Reset IE: menu extra - internetopties - tab Geavanceerd - knop 'opnieuw instellen'

I.e. als titel raakt kant noch wal. Titel aangepast.

Ok Ryan89 bedankt voor je mailtje.. Ik zal dit eens ff rustig gaan uitzoeken. Het probleem doet zich denk ik een paar maanden voor. Ik heb het weinig bij de hand gehad,maar nu moest ik het voor een belangrijk iets en hij linkt dus niet door. Ik heb de laatste tijd ook niks geinstalleerd,of het moet spotify zijn,want mijn dochter zit nog wel eens op deze pc. Maar bedankt in ieder geval en we zoeken even verder.

En wat Huijb betreft Ik doe dit nog niet zo vaak,dus mijn excuses

Mijne Heren ,zoals het er naar uitziet is dit probleem nu verholpen. Nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan