ik ben op dit moment bezig met het plannen van een verbouwing thuis, nu ik zo een beetje heel het huis gaan verbouwen. Hierbij heb ik een inkoop sheet gemaakt waarbij ik overzichtelijk kan zien wat ik waar kan halen. Zo kan ik eventueel iemand anders alles voor me laten halen, zonder dat hij dan de rest van de producten ziet.
Ik krijg alleen 2 funcites er niet in:
de eerste is dat ik met validieren een dropdown menu heb gemaakt, hierin staan de zaken waar ik mijn producten wil gaan halen. nu heb ik tabbladen gemaakt met de zaken los. wat ik wil is dat als ik bv praxis aanklik hij in het praxis tabblad de gevens op de eerste pagina (product, prijs en aantal) overneemt en dit dus zo bij alle bedrijven doet die ik invoer (gamma intratuin en ikea). (ik denk dat ik op een of andere manier een als regel moet invoeren maar het lukt me niet echt om het goed werkend te krijgen.
2:
als dit zou lukken wil ik het liefst dat deze rijtjes met prodcuten zich onderelkaar toevoegen
niet dat je dit invoert
Gamma tuinhek 15 1
praxis schroeven 1 100
gamma schroevendraaiers 10 4
en dan kijkt op de pagina van gamma en dan de regel van praxis wit en leeg ziet
Gamma:
tuinhek 15 1
(lege regel)
schroevendraaiers 10 4
maar het moet dan
Gamma:
tuinhek 15 1
schroevendraaiers 10 4
alvast bedankt voor de moeite om hier naar te kijken
Ik krijg alleen 2 funcites er niet in:
de eerste is dat ik met validieren een dropdown menu heb gemaakt, hierin staan de zaken waar ik mijn producten wil gaan halen. nu heb ik tabbladen gemaakt met de zaken los. wat ik wil is dat als ik bv praxis aanklik hij in het praxis tabblad de gevens op de eerste pagina (product, prijs en aantal) overneemt en dit dus zo bij alle bedrijven doet die ik invoer (gamma intratuin en ikea). (ik denk dat ik op een of andere manier een als regel moet invoeren maar het lukt me niet echt om het goed werkend te krijgen.
2:
als dit zou lukken wil ik het liefst dat deze rijtjes met prodcuten zich onderelkaar toevoegen
niet dat je dit invoert
Gamma tuinhek 15 1
praxis schroeven 1 100
gamma schroevendraaiers 10 4
en dan kijkt op de pagina van gamma en dan de regel van praxis wit en leeg ziet
Gamma:
tuinhek 15 1
(lege regel)
schroevendraaiers 10 4
maar het moet dan
Gamma:
tuinhek 15 1