• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Door vragen met ja te beantwoorden kan men een andere openen en gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

athestreet

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Hallo,

Ik heb een probleempje.
Ik heb in een paar cellen de keus gemaakt tussen ja, nee of nvt. Wanneer men de nodige controles heeft uitgevoerd en op ja hebt geklikt kan men nu in een andere cel gebruiken om ook deze met ja/nee of nvt (uitslag).
Dus je zou kunnen zeggen de cel is eerst grijs en daarna bereikbaar. Het volledige blad zelf heeft ook een wachtwoord. Normaal gebruik ik versie 2008 ervoor.
Ik heb een voorbeeld erbij gedaan.Bekijk bijlage Map2.xls:o:o

Laatst bewerkt:
En wat wil je nu precies? Als aan alle voorwaarden is voldaan de bescherming van het werkblad uitzetten, en anders het werkblad beveiligen?

En wat wil je nu precies? Als aan alle voorwaarden is voldaan de bescherming van het werkblad uitzetten, en anders het werkblad beveiligen?

Hallo, Bedankt voor je reactie. Nee het was puur om aan te geven dat het blad normaal een beveiliging heeft. De moet wel blijven gelden. Het gaat me meer om een cel pas te activeren wanneer er in één of meerder cellen een positief antwoord is aangevinkt en men dan kan doorgaan met een volgende cel te beantwoorden.

mvg
athestreet

Of een cel actief is of niet hangt van de beveiliging aan, met ingeschakelde beveiliging. Wil je derhalve dat de beveiliging van een cel wordt veranderd bij een bepaalde keuze? Dus G12 is in beginsel niet toegankelijk, maar als je drie keuzelijsten op Ja zet, dan moet van G12 de blokkering worden afgehaald?

Hallo Octafish,

Zoiets had ik in gedachte. IK weet of het kan, maar leek me heel handig, dat men niet zomaar ja kan invullen.

mvg
athestreet

Hallo Octafish,

Bedankt nog voor uw belangstelling. Denkt u dat dit mogelijk is? Tevens de vraag wat u met G12 bedoeld. De cellen lopen toch tot D7?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan