Door Windows 7 kan ik niet meer downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackdonna

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2009
Berichten
12
Hallo! Hallo!

Voorheen had ik altijd Windows XP op mijn computer staan. Maar sinds de computer gecrash was had ik hem laten reapareren en diegeen heeft meteen Windows 7 erop gezet. Allemaal leuk en aardig, maar sinds ik windows 7 heb kan ik niets meer downloaden via torrent, limewire etc. Terwijl ik dat voorheen jarenlang heb gedaan. Nu snap ik niet waar het aan ligt!

Het programma zelf kan ik wel gewoon downloaden en de verbinding is dan ook gewoon groen (100%). En de eerste paar minuten kan ik gewoon een paar liedjes downloaden. Maar na 5 minuten is dat niet meer mogelijk, dan staat er gewoon 0 kb per seconde, en dan staat de hele downloaden gewoon stil.

Kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen? Ik hoop op een paar goede tips aangezien ik niet zoveel van de computer af weet.

Alvast bedankt.
Blackdonna:)
 
Download limiet ?

Als je begrijpt wat ik bedoel iedereen (buiten sommige aanbieders) hebben een limiet op downloaden b.v. 15GB dan mag je 15GB downloaden elke keer als je een site opent gaat daar wat af als je muziek downlaod via limeware gaat daar wat af en als je op 0 is dan gaat je interneet megaa traag en kun je wel eens een telefoontje krijgen van je aanbieder dat je moet bij betalen ofzo. vraag eens aan je ouders of jullie dat hebbe en hoeveel dat is dat kan misschien een oorzaak zijn
 
Ja, mijn broer heeft daar ook wel eens iets over gezegd. Kun je nergens checken hoeveel je limiet nog is?

Gaat dat per computer of per netwerk? Want mijn broer die kan wel gewoon liedjes downloaden etc.

2 maanden geleden ben ik verhuisd, en in mijn vorige huis had ik hetzelfde probleem, en hier heb ik dus hetzelfde probleem, en dat sinds Windows 7. Kan het niets met de beveiliging van de computer te maken hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan