Door ziggo whatsapp traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

webdev

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2011
Hallo iedereen,

Wij hebben thuis sinds een weekje nu een nieuwe (router)modem van Ziggo ivm de ziggospots en we zijn overgestapt naar alles in 1.
Naast dat modem hebben wij nog 2 andere routers achter het modem staan.
Maar nu merk ik dat wanneer ik mijn telefoon (S4) een tijdje niet gebruik (+/- 15 min) dat watsapp niet direct binnen komt.
Het lijkt wel alsof er een soort vertraging in zit?
Kan dit door het nieuwe modem komen? Voorheen hadden wij ook gewoon ziggo alleen dan met een oude, eigen modem.
Kan ik hier iets aan doen? (niet heel technisch ofzo)

Alvast dank voor reacties!

Waarschijnlijk komt het niet door de modem maar het kan wel eraan liggen, probeer whatsapp opnieuw te installeren

Ik vermoed dat het de beveiligingssoftware is die Ziggo adviseert. Ik heb al twee klanten gehad die dat probleem hadden en nadat ik de beveiligingssoftwsre verwijderd had en vervangen door AVAST was het probleem verholpen.
Overigens is er speciale software nodig om deze beveiliginsgsoftware te verwijderen.

Dank voor reacties!

@plukkies
Whatsapp had ik al opnieuw geïnstalleerd. Hielp niet.

@srpchulp
Beveiligingssoftware op...? het modem? Telefoon?

Maar kun je me vertellen welke apps je hebt op je mobile want ik denk echt niet dat het aan de nieuwe modem ligt

Ik heb oa: AVG Cleaner, Wakelock Detector, Avast! Mobile en AntiVirus. Deze apps had ik echter al vanaf het begin op mijn telefoon.
En ik had nooit problemen. Tot vorige week, sinds er een nieuwe modem geïnstalleerd is...?

Ik ben niet zo technisch, dus heb geen idee.
Zou dat het probleem kunnen zijn?

Heb jij inmiddels al een oplossing, ik heb nl exact hetzelfde probleem

Ik zal maar eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd weinig tijd heb gehad waardoor ik het nog niet heb gedaan! Heb nog wel altijd het probleem. Dus ik kan jou helaas niet verder helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan