• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

doorberekenen per minuut

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackhawknl

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
hoe kan ik een waarde van bvb 500 met 120 per uur automatisch per minuut door laten lopen

de waarde 500 kan ik zelf bepalen en 120 ook

zodat hij automatisch doorloopt

betere uitleg
ik heb bijvoorbeeld graan a 500 units in mijn bezit
nou is de opbrengst per uur 120
ik heb al een berekening wat het is per minuut
en ik heb ook al een berekening waarin uitgerekend wordt hoe lang het duurt totdat ik bijvoorbeeld 1200 graanunits heb. maar nu wil
ik de units a 500 per minuut laten berekenen zodat ik niet elke keer die waarde bij moet werken maar dat hij bijvoorbeeld doorloopt
aangezien ik een berekening heb gemaakt waarin uitgerekend wordt hoe lang het duurt totdat ik 1200 units heb waar ik de waar de NU() gebruik ben ik bang dat ik niet elke keer de standaard units automatisch kan uitrekenen.

=ALS(F7-B7<0;0;(F7-B7)/C7/24)

Laatst bewerkt:
Blackhawknl, Ik hoop voor je dat andere oplossers wél begrijpen wat je vraag is. IK snap er in iedergeval niets van....:confused:
Heb je wellicht een betere uitleg (of een voorbeeldbestandje)?

Groet, Leo

BlackHawknl

Er zijn op dit moment van jou 7 vragen lopende die niet opgelost zijn, en waar jij niet als laatste geantwoord hebt. Doe daar eens eerst iets aan vooraleer nieuwe topics te openen.

vragen

ik heb vaak genoeg op opgelost gedrukt als teken dat ze klaar waren is dat dan verkeerd moet ik als laatste een bericht geven dat het klaar is dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan