Doorgelinked naar een adserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roekee

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Na 2 jaar van nul komma nul last van spyware, omdat ik het eindelijk een beetje doorhad. Hebben ze me nu denk ik toch weer te pakken :(.

Ik kom op een site en dan wordt ik opeens doorgelinked naar onderstaand adres, wat de pagina dan weer niet kan vinden, maar het vervelende is dat ik het niet tegen kan houden, hij linked automatisch door en daar heb ik dus niets aan.

Is dit spyware? Mij lijkt het van wel, omdat het op meerdere sites gebeurt.

http://adserver.adremedy.com/?prvtof=8b2VkUqfXDCVzkFKrwlrMnqelISAs7r6VIhe5phBzYlGQ4eU632v

Tnx!

Na 2 jaar van nul komma nul last van spyware, omdat ik het eindelijk een beetje doorhad. Hebben ze me nu denk ik toch weer te pakken :(.

Ik kom op een site en dan wordt ik opeens doorgelinked naar onderstaand adres, wat de pagina dan weer niet kan vinden, maar het vervelende is dat ik het niet tegen kan houden, hij linked automatisch door en daar heb ik dus niets aan.

Is dit spyware? Mij lijkt het van wel, omdat het op meerdere sites gebeurt.

http://adserver.adremedy.com/?prvtof=8b2VkUqfXDCVzkFKrwlrMnqelISAs7r6VIhe5phBzYlGQ4eU632v

Tnx!

Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag:
http://adserver.adremedy.com/?prvtof=8b2VkUqfXDCVzkFNoQE4ONK3heuDalyh0lebHislpZU82pLKZ3FMGQ==

Ad aware en spybot eroverheengegooid, maar t verdwijnt niet...
Iemand suggesties?

Same here ook sinds vandaag
Ik heb vanalles geprobeerd: Spydoctor, Adaware, Spybot Search & Destroy, Spywareblaster
Maar ik blijf het maar hebben. Heel vervelend.
Iemand al een idee wat het is en een oplossing?

bvd

ik heb verdorie hetzelfde probleem

ik probeer in te loggen op hattrick.org, dat lukt ook maar vervolgens schiet ik dus door naar de @#$@%#%@....site!

Heb ook precies hetzelfde probleem, op beide computers in huis.
Misschien ligt het aan de provider? (heb orange adsl)

Hee dat zou nog wel eens kunnen. Ik zit ook bij Wanadoo / Orange dan nu

Update: Sommige sites die ik toenet niet kon bereiken en de melding kreeg, kan ik nu wel bereiken. Nog niet allemaal helaas, ik denk dus wel dat het aan de server ligt

Laatst bewerkt:
laten we dan maar met ons allen hopen dat het aan den provider ligt! Overingens wel een slechte zaak... Maar ik twijfel nog even... ook al zit ik bij wanadoo/orange... Net werden alle schermen namelijk spontaan gesloten...

Bij mij werken de sites ook weer gewoon. Een tijdelijke storing dus...

Op het ene moment doen de sites het wel en het andere moment weer niet.
Heb er nog steeds last van, kijk het nog wel even een dagje aan, zal wel iets geupdate ofzo worden bij orange.

ik heb verdorie hetzelfde probleem

ik probeer in te loggen op hattrick.org, dat lukt ook maar vervolgens schiet ik dus door naar de @#$@%#%@....site!

Nou zeg dat wilde ik dus vandaag ook doen omdat ik wilde kijken naar mijn geld status

Heeee, ik heb ook orange. Zou t daar aan liggen?

ik woon in zeeland en heb daarom Zeelandnet Kabel internet
Dus het kan niet aan Orange liggen...

Maar ik het hitman pro en superspyware gebruikt niets helpt...:o

Nou zeg dat wilde ik dus vandaag ook doen omdat ik wilde kijken naar mijn geld status

ik woon in zeeland en heb daarom Zeelandnet Kabel internet
Dus het kan niet aan Orange liggen...

Maar ik het hitman pro en superspyware gebruikt niets helpt...:o

gelukkig heb ik mijn opstelling al vrijdag gemaakt! Poeh anders had ik nu toch een probleem gehad. Maar vreemd blijft het dus, misschien dat het aan de hattrick server ligt, dat ze daar met een grappenmaker te maken hebben?! Ik ben nu mijn laptop aan het scannen en wacht dat even af...

Maar goed, jij hebt geen wanadoo/orange, of misschien dat zeelandnet het weer van orange betrekt?! Hoe dan ook we wachten nog maar even af.

net nog even geprobeerd in te loggen op hattrick en wat denk je... natuurlijk kom ik weer op die #$%@#$%$@%site

Okay.. tja ik krijg me internet via Hertzinger Satelliet ontvangst (nee het is niet snel en steady helaas) dus dat heeft ook niets met Orange te maken lijkt me..

Wel 'opgelucht' dat ik niet de enige ben met dit probleem, dan zal er wel snel een oplossing voor komen!

Nou ik had het bij andere sites .. kom nooit op hattrick ;) Zit nu bij me ouders die hebben UPC en daar nergens last van.. dus hopen dat het thuis ook niet meer zo is!

Nou ik had het bij andere sites .. kom nooit op hattrick ;) Zit nu bij me ouders die hebben UPC en daar nergens last van.. dus hopen dat het thuis ook niet meer zo is!

ok nou ja... op tweakers zag ik er ook al 1 die er last van had, maar dat was ook alweer verholpen... Dus nog niets qua oorzaak zeker! bij mij is het nog steeds hetzelfde verhaal... om moe van te worden.

Ik heb m'n HijackThis al doorgenomen, zat echt niets raars tussen. Maar als het vanavond thuis nog niet is opgelost.. dan ga ik hem voor de zekerheid wel posten.

ik probeer nu ik dit schrijf op de site van wanadoo.nl te komen, maar helaas dit gaat niet... hij staat nu al veel te lang te denken... kortom het is een wanadoo/orange probleem?! of ben ik nu te kort door de bocht aan het gaan?

Nou ik heb net AVG anti spyware gevonden en op mijn pc gezet en laten draaien 21 dingen vond hij ook een adserver
en ja hoor geen problemen meer :thumb:

PS: cns wie ben jij op Hattrick. Mijn Team is AFC Axel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan