doorklikken gaat niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ntotham

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hi,

ik heb helemaal niet veel verstand van computers, dus ik probeer alles maar zo duidelijk mogelijk uit teleggen, in 'groentjes-taal' ;)

Ik kan sinds een maand ofzo nietmeer door klikken op internet, bijvoorbeeld als er een berichtje rechts onderin beeld komt van MSN messenger dat ik email heb, en ik klik erop, dan hangt internet zich op. (Internet Explorer reageert niet meer)

of als ik bijvoorbeeld op een site op een link klik, dan gebeurt hetzelfde.

Dit is trouwens niet met alle links zo, maar met bepaalde op bepaalde sites gebeurt dit altijd.

Ook kan ik bijvoorbeeld niet, als ik in een forum iets wil plaatsen, en er een foto bij wil doen, en ik klik op het icoontje voor plaatje toevoegen- gebeurt dezelfde ellende.

Of als ik een bericht wil plaatsen in een blog, en ik gebruik een 'cut', werkt dit ook niet, de cut komt gewoon in het originele bericht te staan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, in zo eenvoudig mogelijke computer taal :D

alvast heel erg bedankt :)

dit had ik eerst ook dat is spyware ik weet niet of je een goede spywarescan heb probeer anders met malwarebytes ofzo ik had het met hitmanpro 2 opgelost maar daarna wijzigde mijn startpagina niet meer:(

het probleem is moeilijk te snapen.

hallo,

het probleem snap ik nu nog ff niet ! maar we komen er vast wel uit.
probeer naar configuratie sherm en click dan muis en kijk of daar
iets niet goed staat. of ga naar configuratiescherm en click op internet
opties en kijk of daar alles goed staat.

veel succes :thumb:

dit had ik eerst ook dat is spyware ik weet niet of je een goede spywarescan heb probeer anders met malwarebytes ofzo ik had het met hitmanpro 2 opgelost maar daarna wijzigde mijn startpagina niet meer:(

bedankt voor de snelle reactie :)

hitmanpro.. is dit iets wat ik kan downloaden of moet je ditkopen? Op zich is het voor mij geen probleem als mijn startpagina niet meer wijzigt, ik gebruik toch altijd google..

en spyware is iets dat ik heb gekregen door bijvoorbeeld downladen van liedjes ofzo?

eehm aangezien jij niet op links kan klikken moet je eerst via een andere computer naar een anti malwaresite gaan bijvoorbeeld

bijvoorbeeld: http://www.malwarebytes.org/

dan download je dat programma setup en zet dat op een usb stick als je dat gedaan hebt ga je naar de pc waar het probleem zich voortdoet. dan stop je je usb-stick er in en installeer je dat programma en dan scan je op malware

hallo,

het probleem snap ik nu nog ff niet ! maar we komen er vast wel uit.
probeer naar configuratie sherm en click dan muis en kijk of daar
iets niet goed staat. of ga naar configuratiescherm en click op internet
opties en kijk of daar alles goed staat.

veel succes :thumb:

het probleem is dat als ik op sommige links klik, bijvoorbeeld, op een foto, om deze groter te zien, of op een optie in een het schermpje waar je hier reacties typt, bijv. op plaatje toevoegen, dat internet het dan niet meer doet (hij zegt dan: internet explorer reageert neit meer, en dan word het vanzelf afgesloten)

Ik heb gekeken bij conf. scherm bij muis en inet opties, maar volgens mij staat daar alles goed. Ik heb er ook niets aan veranderd, en voor de rest komt er neit echt iemand op mijn laptop.

eehm aangezien jij niet op links kan klikken moet je eerst via een andere computer naar een anti malwaresite gaan bijvoorbeeld

bijvoorbeeld: http://www.malwarebytes.org/

dan download je dat programma setup en zet dat op een usb stick als je dat gedaan hebt ga je naar de pc waar het probleem zich voortdoet. dan stop je je usb-stick er in en installeer je dat programma en dan scan je op malware

dankje, ik kan de link wel kopieren en in een nieuw venster intikken :)
Ik download dan gewoon de nieuwste versie?

:o ja dat kan ook maar kan je wel gewoon op dowload now klikken??

je moet gewoon naar die site gaan en dan die van september nemen

:o ja dat kan ook maar kan je wel gewoon op dowload now klikken??

je moet gewoon naar die site gaan en dan die van september nemen

jah idd, ik kan dus neit op de download knop klikken :(

ik zal het dan toch maar even op usb gaan zetten

ps: als er geen malware word gevonden moet het toch iets anders zijn maar dan weet ik niet wat

eeehm volledig. die zoekt je hele computer door maar bij snelle neemt die mss niet alles mee, dus minder kans op malware vinden. als hij helemaal niks vind weet ik ook niet waar het aan ligt

:)ook hij is aan het scannen, alvast hartelijk bedankt voor de snelle hulp

weet niet ligt er aan hoe groot je schrijf is enzo dus daar kan ik niet op beantwoorden

je kan ook snelle scan doen aangezien volledige scan lang duurt, als hij niks vind kan je ook nog volledige doen, alsie wel iets vinden verwijderen en kijken of vensters het dan doen. ik heb net op internet rond gekeken daar stond dat snelle scan ongeveer 4 minuten duurde.

je kan ook snelle scan doen aangezien volledige scan lang duurt, als hij niks vind kan je ook nog volledige doen, alsie wel iets vinden verwijderen en kijken of vensters het dan doen. ik heb net op internet rond gekeken daar stond dat snelle scan ongeveer 4 minuten duurde.

ik had al op volledige geklikt, dus hij is bezig (nu 13 minuten)
dus ik zie wel dat er (hopelijk ) wat uitkomt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan