Doorklikken werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoefnagg

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2011
Goed avond

Ik ben zeer onhandig met mijn laptop, maar vind het wel leuk om er mee te werken.
IK heb een groot probleem en kan in veel webpaginas niet meer doorklikken. Ik krijg dan geen adres en verder een (witte) lege pagina.
Waar ligt dit aan en kan iemand helpen aub. Ik heb de hele schijf gescanned en geen probleem gevonden. Mijn laptop is Toshiba satillite en ik heb windows 7 erop staan. Krijg vaak de boodschap "kan webpagina niet vinden" en "class factory kan gevraagde pagina niet leveren"
Please help ik weet echt niet waar het aan schort.
Groet en vast bedankt Hoefnagg

Welke browser gebruik je?

Goede morgen Dorado,

Dank voor je reactie en ik gebruik Internet Explorer 10.
De herstel mogelijkheden uitgeprobeert en ook doorklikken vanuit de e-mail helpmij werkt niet.

Dank voor je reactie en ik ben aan het einde van de middag weer terug op mijn post.

Hoefnagg

Kijk eens of de tips uit dit artikel je kunnen helpen.;)

Dank voor jullie reactie, mijn probleem is dat ik niet kan doorklikken en jullie aanbevelingen dus ook niet kan lezen.

Dit probleem wordt veroorzaakt door beschadigde of aangepaste koppelingen met de te gebruiken internet browser. Dit probleem wordt in 9 van de 10 gevallen veroorzaakt door Google Chrome. Wanneer Google Chrome geïnstalleerd is kent men dit probleem niet. Echter wanneer de software wordt verwijderd, blijven de door Chrome aangepaste registy entry’s gewoon bestaan met doodlopende verwijzingen.

Download het zip bestand explorer_repair_defaults.zip hier

Sla dit bestand op, op het bureaublad.

Wanneer je het zip bestand opent zie je dat er 1 .reg bestand in zit-> Sleep dit bestand naar het bureaublad en dubbel klik dit bestand.

Bevestig alle meldingen met OK of Ja. De register waarden die niet worden teruggezet na het verwijderen van Google Chrome worden met dit .reg bestand gecorrigeerd.

Ik heb alles gedownload naar mijn bureaublad.
Als ik open dan krijg ik de boodschap "niet alle gegevens zijn naar register geschreven. Sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door andere processen"

Laatst bewerkt:
Dank ik ga weer aan de slag, maar het is lastig als je niet kunt klikken.

Helaas dezelfde boodschap "niet alle gegevens zijn naar register geschreven. Sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door andere processen".

Sorry maar het is niet anders

Dank voor jullie reacties, maar ik heb uiteindelijk besloten tot een totaal nieuwe installatie van windows.
Ik kwam zonder doorklikken er niet doorheen. Nogmaals dank en nu einde oefening.
Moet er nu iets afgemeld worden en hoe gaat dit?

Hoefnagg

Laatst bewerkt:
Klik dan op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan