Doorlinken email outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulboef

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Ik ben van Outlook Express naar Outlook overgestapt. Wil ik in een url in de email in Outlook doorlinken krijg ik steeds het scherm "koppeling openen" In Outlook Express ging het zonder probleem. Wie O Wie kan mij helpen:)

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Helaas

Geplaatst door gezina
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Nee helaas, ik had verder op al gelezen dat jij dit ook had voorgesteld maar bij werkt het niet

Dan zal je deze eventuele oplossing ook wel gelezen hebben...Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Alles geprobeerd (dus vervangen) maar hij blijft komen met het window koppeling zoeken??
Maar alvast bedankt voor het uitzoeken. Ik blijf ook bezig

Kijk hier eens: Start > config. scherm > software , tabblad links-onderaan (programmatoegang en - instellingen) > aangepast , daar verder kijken.

Geplaatst door gezina
Kijk hier eens: Start > config. scherm > software , tabblad links-onderaan (programmatoegang en - instellingen) > aangepast , daar verder kijken.

Helaas nog steeds niets. Ik heb nu ook Firefox verwijderd. In oulook express werkt het wel. Overal staat outlook nu als standaard email en IE als standaard. Ik heb niets anders meer dan IE. Wie weet lukt het nog eens:8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan