doorlinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

aguila

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2000
goedemorgen,
ik krijg geregeld de makrofolder per e-mail die ik dan door klicken op een link, te voorschijn moet kunnen toveren.
in het verleden ging dat altijd perfect maar de laatste maanden gaat het fout.
als ik geklickt heb kom ik wel op de site van de makro en kom als ik op folders klick ook bij een aantal folders terecht. maar dan druk ik op de folder die ik wil zien, vervolgens komt er dan een nieuw window met boven in de balk wel aangegeven dat het de betreffende folder is maar voor de rest blijft alles maagdelijk wit. en daar ben je gauw op uitgekeken:(
er zijn vast meerdere forumleden die die folder ook zo toegestuurd krijgen en geen problemen ondervinden. wat is er dus fout bij mij? de instellingen? cookies worden geaccepteerd en ik heb de betreffende site in "toegestane sites"staan.weet iemand raad?
ik ben benieuwd?
groeten,
ad

nee rob, dat is het niet. ik kom wel op de site maar als ik één van de op een bepaalde pagina geplaatste folders aanklik, bv. non-food, dan opent zich wel een nieuw window en de balk onder loopt ook het "laden"vakje vol en uiteindelijk volgt :" gereed " maar dan blijft het maagdelijk wit.
ik heb de instellingen in internetopties al teruggezet naar de oorspronkelijke, maar ook dat help niet.
tot voor een paar maanden was er geen vuiiltje aan de lucht. kan het wat te maken hebben met IE7?
groeten,
ad

het is al opgelost door firefox te installeren en te gebruiken. wat het probleem met IE7 is blijft dus duister.
gr.
ad

Laatst bewerkt:
inderdaad duister, ik heb IE7 en daar werkt het wel op.

Ach jah, als je maar kan zien wat de prijspakkers zijn hahahah :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan