Skipmeister
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2010
- Berichten
- 54
Goedenavond,
Ik zou in Excel graag door willen selecteren met behulp van keuzelijsten.
Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.
Als eerste wordt er een keuzelijst getoond met daarin opties 1, 2 en 3.
Aan optie 1 zitten bijvoorbeeld 1A, 1B en 1C gekoppeld.
Aan optie 2 zit 2A, 2B, en 2C gekoppeld.
Aan optie 3 zit 3A, 3B en 3C gekoppeld.
Als men bijvoorbeeld uit de eerste keuzelijst 1 selecteert zou ik in de volgende keuzelijst dus optie 1A, 1B en 1C willen tonen, en hetzelfde geldt voor als men optie 2 of 3 kiest.
Ik heb geen idee of dit uberhaupt mogelijk is in excel.
Ben erg benieuwd of iemand me wegwijs kan maken.
Alvast bedankt!
Ik zou in Excel graag door willen selecteren met behulp van keuzelijsten.
Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.
Als eerste wordt er een keuzelijst getoond met daarin opties 1, 2 en 3.
Aan optie 1 zitten bijvoorbeeld 1A, 1B en 1C gekoppeld.
Aan optie 2 zit 2A, 2B, en 2C gekoppeld.
Aan optie 3 zit 3A, 3B en 3C gekoppeld.
Als men bijvoorbeeld uit de eerste keuzelijst 1 selecteert zou ik in de volgende keuzelijst dus optie 1A, 1B en 1C willen tonen, en hetzelfde geldt voor als men optie 2 of 3 kiest.
Ik heb geen idee of dit uberhaupt mogelijk is in excel.
Ben erg benieuwd of iemand me wegwijs kan maken.
Alvast bedankt!