Doorsturen van mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Een vriendin heeft een @wanadoo mail adres.
Daar kan haar ex-vriend ook op kijken.
En die heeft ze nodig voor school, en bepaalde diensten, die geen hotmail accepteren.
Maar nu wil ze niet meer dat haar exvriend er ook op kan kijken. Is het mogelijk dat die mailtjes misschien direct doorgestuurd worden naar een ander adres? En zo ja...hoe doe je dat dan? Hoe stel je dat in?

Wachtwoord kan zij niet veranderen...anders was geen probleem geweest :-)

ander emailadres aanmaken is de veiligste oplossing en dit doorzenden naar alle vrienden enz. waarvan ze mails verwacht om kennis te geven van een nieuw emailadres.

je kan het door laten sturen ( regels maken op bericht) maar hij komt zo ie zo binnen op je mailadres.

dus zou ik op de website van wanadoo ( kan namelijk ook bij quicknet/multikabel een andere acount aanmaken en die binnen laten komen.

suc6

Ik copy hier ff een stukje text van haar over het e-mail adres.

"Wat die mail trouwens betreft, ik weet niet zeker of hij ze leest, ik weet wel dat hij het wachtwoord bedacht heeft (hoe kan het ook anders zijn dan dat zijn naam erin voorkomt..) en dat het adres onder de account van hem en zijn vader valt. Die hadden nog een adres over en dat kon ik dan wel gebruiken. Ik heb al eens eerder geprobeerd het wachtwoord te wijzigen, maar dat moet de bezitter van de hoofdaccount doen met het wachtwoord dat bij de internetverbinding hoort. Dat wachtwoord heb ik dus niet, het is voor mij onmogelijk m'n eigen wachtwoord te wijzigen."

Miss kan iemand hier iets mee??

Je moet gewoon een eigen account maken zodat hij niet weet welk paswoord je hebt enz.
Dit is het veiligste.

Daar gaat het nu niet om :-)
Dat zal ook wel gebeuren...maar zij doet mee aan bepaalde vragen lijsten enzo....van dat soort dingen waariom je onder eten altijd gebeld word....kom ff niet op de naam...
En voor school gebruikt ze dat wannadoo adres ook...omdat beide instellingen hotmail niet als "betrouwbaar" betitelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan