• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Doorsturen van werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZIPPO_2

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2006
Hallo,
Kan er iemand mij helpen met het volgende
ik heb een werkmap met 59 werkbladen (1 voor elke week van het jaar en de 7 andere met data, dropdowntabellen enz)
Nu is het de bedoeling dat ik elke week het blad van die week doormail naar een collega.
Ik kan natuurlijk het hele zootje doorsturen maar door de grootte van het bestand(ca 5mb en als ik het inpak(zip of rar) 600kb) zou ik liever enkel het nodige werkblad willen versturen
Bijkomend probleem is dat er op elk week-werkblad links formules staan die verwijzen naar de data-werkbladen in diezelfde werkmapen
Misschien is het ook belangrijk om te vermelden dat er macros gebruikt zijn
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is:confused:

Bedankt Wigi,
Je hebt me al een goed stuk op weg geholpen
Ik heb wss de juiste macro gevonden alleen nog even zien hoe dat in te vullen daar ik niet zo een macro wonder ben.
Groetjes Ronny

Ronny

Geef eens de link naar welke macro je gebruikt op die site.

Ronny

Justes wilde ook je aandacht trekken naar deze topic, maar zette de link per ongeluk in die topic en niet hier. Bij deze dus rechtgezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan