• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Doortrekken van gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch vreemd dat vanSijll zo lang nodig heeft om de simpele vraag van trucker10 te beantwoorden; of heeft hij geen antwoord? Misschien kunnen de Duitsers hem helpen.

Laatst bewerkt:
Toch vreemd dat vanSijll zo lang nodig heeft om de vraag van simpele vraag van trucker10 te beantwoorden; of heeft hij geen antwoord. Misschien kunnen de Duitsers hem helpen.
Voor zover ik het kan beoordelen, zal hetgeen vanSijll voorstelt niet tot het gewenste resultaat leiden.

vanLoon,
als je de namen met de vulgreep naar beneden wil kopiëren, dan is er wel een oplossing met behulp van een hulpkolom. Zie hiervoor de bijlage.
Kolom A is de hulpkolom waarin je de bladnamen plaatst.
In kolom B komen de namen die op elk blad in C5 staan.
Hiervoor kun je B2 met de vulgreep naar beneden kopiëren (doe dat, dan zie je dat het werkt).
Zonder hulpkolom en zonder vba zou dit tamelijk ingewikkeld zijn.
Laat eens weten of dit voor jou een aanvaardbare oplossing is.

vanSijll , hoe was de reis van Almere naar Duitsland ? je hebt een mobile pc in je voertuig ? Tussentijds ben je regelmatig online geweest .
Please , vertel me wat ik moet instellen om die rechtermuisklik " Nieuw doelbereik" te bekomen . Zijn we beiden met Office Excel bezig ? deze heb ik en kan ik testen 2002 / 2003 /2007 en 2010
Mijn hobby is met de vrachtwagen rijden en tussendoor beheer(s) ik ook 2 netwerken nl mijn eigen huis netwerk en dat op het bedrijf , doet er mij aan denken dat ik racks moet bestellen om het netwerk uit te breiden .

Laatst bewerkt:
Netwerk- en systeembeheerder vanSijll zien we nooit meer terug. Hij is uitgeblablablaat.

Netwerk- en systeembeheerder vanSijll zien we nooit meer terug. Hij is uitgeblablablaat.

Whahaha :D Ik geef tenminste toe dat ik het niet snap en iets wil leren. Hoog van de toren blabla-en kan iedereen toch... hahaha :d

Wheel.

zapatr;3708337 op 26 november 2011 zei:
Laat eens weten of dit voor jou een aanvaardbare oplossing is.
Dat is kennelijk iets te veel gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan