Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Het begint te dagen, maar op dinsdag kleurt die de cellen niet grijs. Ik zie de fout waarschijnlijk over het hoofd.
=ALS(EN(B$1>=invoer!$D3;B$1<invoer!$E3);"x";"")
Het begint te dagen, en ik heb die andere dagen ook gemaakt. maar op dinsdag kleurt die de cellen niet grijs. Ik zie de fout waarschijnlijk over het hoofd. En... als ik op aanwezig druk, gaat die gelijk printen, zou het nog zo kunnen dat je eerst een voorbeeldafdruk ziet??
Deze dan voor Dinsdag in B3:
Code:=ALS(EN(B$1>=invoer!$D3;B$1<invoer!$E3);"x";"")
en doortrekken naar rechts en gelijk door naar beneden.
Succes.
Bekijk U voorwaardelijke opmaak van een cel in rij 80 en kijk dan eens bij een cel in rij 81 . je hebt geen voorwaardelijke opmaak .
Hoi Daniël,
Dat maakt niet uit.
Als het doorgevoerd wordt, neemt het de Voorwwardelijke opmaak ook mee.![]()
Integendeel, hij haalt juist alle grijze cellen en laat alleen de kruisjes staan, volgens mij is de formule die je schrijft dezelfde als die er al staat.?
Sorry..
Ik heb ook een probleempje met het doorvoeren van formules. Bij mij zit het probleem hier in:
Van een aantal tabbladen wil ik op het eerste tabblad het totaaloverzicht hebben. Ik kan de formules wel doorvoeren, maar de naam van de tabbladen wordt dan niet doorgevoerd. Die blijft staan op de naam van het eerste tabblad.
Ik hoop dat dit duidelijk is, kan iemand mij helpen? Het gaat om een overzicht van 20x10 formules..... Als ik die allemaal handmatig moet corrigeren, ben ik wel erg lang bezig..
Alvast bedankt!!
Groeten
Bart
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.