• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

doorvoeren formules

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredvanderlaan

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2013
Hallo allemaal,

Ik ben weer een paar dagen aan het stoeien. Nu loop ik alleen tegen een probleem aan met het invoegen van nieuwe rijen binnen een bereik. Ik heb formules in de cellen staan die ik dan graag automatisch mee wel laten kopieren/invoegen/doorvoeren hoe je het maar wil noemen.

Ik moet dit nu steeds handmatig doen en dat kost me erg veel tijd helaas.

Is hier een makkelijke oplossing voor?

Als jullie een voorbeeld bestand willen dan kan dat maar denk dat mijn vraag wel duidelijk en simpel is alleen ik zie de oplossing even niet.

Grt.
Fred.

hallo EA,

Ik kan hier zeker mee. Ik wil nu alleen dat hij de hele rij leeg maakt vanaf A t/m CA.
Ben wat aan het expirimenteren maar het wil niet lukken.

en zou er ook een regel in kunnen die vraagt hoeveel regels ik zou willen invoegen?

grt
Fred.

Laatst bewerkt:
Gebruik de zoekmachine van helmij - Rechts boven de vragen - om te zoeken.
Het is dacht ik al eens meer gevraagd om het aantal regels dat je er tussen wil plaatsen in te kunnen voeren.

Code:
Range("A2:CA2"").ClearContents
Of bedoel je dit niet?

Het beste wordt je geholpen met een voorbeeld, met daarin wat je wenst.
Er zal dan best wel een helper zijn die goed is met VBA om je te helpen.

Ik gebruik de zoekfunctie al behoorlijk. Maar soms bied het niet genoeg antwoorden vandaar mijn vraag ook.

Maar ik dacht ook dat het zo makkleijk was als hierboven staat maar helaas. :(

Helaas kan ik mijn voorbeeld bestand niet uploaden omdat het in dit geval nogal gevoelige informatie bevat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan