Dos voor XP-VISTA

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee firefox maak fouten in het system en daardoor kan er gehackt worden op somigen stucken

1 woord: lol...

wel gigantische bugs om van n bedrijf te komen niet?

Nee firefox maak fouten in het system en daardoor kan er gehackt worden op somigen stucken

Zou je dan je systeem niet aanpassen? En het is dan waarschijnlijk niet zo dat FF de fouten maakt, maar dat het systeem gewoon niet goed is en je met FF van die fouten op een verkeerde manier gebruik kan maken :confused:

Immers als je weet dat het kan, dan kun je het toch ook oplossen....

Ik weet dat wel dat Firefox geen fouten maakt

maar Bevoorbeeld voor alles Moet je flash plugins downloaden en zo

dus Firefox is niet mogelijk op somigen pagina's

Vraag heeft iemand hier zo toevallig een virus scan wilt iemand em dan effen scannen

ik heb een klacht gekreegen waar in stond het is virus en zo

maar ik heb zelf gemaakt het is 99.89% veilig en als ik het scan krijg ik geen melding:rolleyes:

wel, sommige oude ms-dos spelletjes lopen niet of slecht(geen geluid, haperen...) op de gewone ms-dos van Xp of Vista, dus als je een ms-dos spel wil spelen ben je beter af met een dergelijk programma...

ja dos box bestaad ja ik zit nu op 1.4 en alle fouten zijn daar weg

nu ben ik bezig met 2.0 en daar maak ik ook Driver bij voor De cd DVD schijf zo dat je

Spellen van dos kan installeren via je computer zonder dat je het moet sleepen naar een map en dan installeren kan het via de cd of dvd

nee, je programma is pas nuttig als het of goedkoper is met dezelfde functies (het is gratis, optie valt af), of als het meer functies heeft (geloof het (nog?) niet) of als het makkelijker is (geen idee though...)

V.:thumb:

dit bedoel ik dus, het programma is compleet nutteloos, want er is al een doodgemakkelijke gratis variant van...

maar welk nut heeft het om een gratis programma te maken als net hetzelfde, perfect werkende gratis programma al bestaat?

maar welk nut heeft het om een gratis programma te maken als net hetzelfde, perfect werkende gratis programma al bestaat?

Wat dacht je van programmeerervaring ? En omdat je zelf nooit alle gevallen kan testen, lijkt dit forum me dan zeer geschikt ("Test mijn Programma") om bij te leren uit fouten die anderen in je programma vinden. Of om aanvullende programmeeroefening op te doen door mensen die, in dit geval dosbox, kennen en je op handige features kunnen wijzen.

Hoeveel beginnende programmeurs hebben galgje al niet gemaakt (sla er dit forum maar eens op na...)? Nochtans bestaat ook dat spel al jaren....

--Johan

Nou dan bestaan er nu 2 programmas voor DOS

Dosbox is english
Dos-X-V is nederlands/Duits

Nou dan bestaan er nu 2 programmas voor DOS

Dosbox is english
Dos-X-V is nederlands/Duits

Wat een troep die Dos-X-V, je antivirus springt gelijk op alarm, als dat je bedoeling is zal een modje het voor je oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan