dosearche

Status
Niet open voor verdere reacties.

marn51i

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Hallo
Op mijn computer heb ik dosaerche ik wil hem verwijderen heb eerst spyhunter geprobeerd geen resultaat
Nu heb Malwarebytes Anti malware geprobberd geen resultaat
Toen stopzilla ook geen resultaat wat kan ik nog meer doen?

Marian Nihot

Hallo
Heb hier hetzelfde probleem ook met Dosearche heb het geprobeerd met Revo Uninstaller, pc-decrapifier 321 CCleaner kan het niet vinden.Het is een startpagina van de browsers Chrome en Explorer, wat ik ook doe kan niet meer me eigen startpagina instellen. Om alles nu te verwijderen en opnieuw installeren gaat me een beetje ver.

benieuwd naar een antwoord H.G. Ben

Download
52147fb3b2536-AdwCleaner_99_3_16x16x32.png
AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is , klikt u vervolgens op de knop Clean.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.

2.Junkware Remove Tool by Thisisu
Download JRT naar het bureaublad
Sluit alle openstaande vensters.
Rechtsklik op JRT en selecteer “als Administrator uitvoeren!”(Windows Vista en hoger)
Eventuele infecties worden automatisch verwijderd.

3.Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes' Anti-Malware en sla het op je bureaublad op.

• Dubbelklik op mbam-setup-x.xx.x.xxx.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Wanneer u een beveiligingswaarschuwing van Windows krijgt klikt u op de knop "uitvoeren".
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Als de installatie gereed is staat de optie "Start de gratis probeerversie van Malwarebytes Anti-Malware PRO aangevinkt.
  • Wanneer u hier geen gebruik van wilt maken, vink deze optie dan uit.
  • Klik vervolgens op "Voltooien" om de installatie af te ronden.
  • Vervolgens wordt er automatisch een update uitgevoerd, als dit gereed is klikt u op de knop "OK".
  • Malwarebytes Anti-Malware wordt nu gestart, klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Als de scan gereed is klik dan op de knop "bekijk resultaten".
  • Zorg ervoor dat alle items staan aangevinkt, als dit niet zo is klik dan met de rechtermuisknop op één van de items en kies "Selecteer alle objecten"
  • Klik vervolgens op de knop "Verwijder geselecteerde".
  • Bij de melding "DRINGEND! Je moet je computer opnieuw opstarten om alle actieve infecties volledig te verwijderen." klikt u op JA om de computer opnieuw op te starten.

Bedankt voor het meedenken Arretje
Heb precies gedaan wat je in je antwoord staat, moet zeggen met Malwarebytes-Antimalware kwam er wel het een en ander tevoorschijn heb ik allemaal verwijderd
opnieuw opgestart en toen ik internet starten zowel met Chrome als met Explorer was de startpagina Dosearche.nl.

Dus ik denk dat ik het maar zo laat heb niet zo veel zin om daar nog uren me hoofd over te breken.

bedankt voor de moeite gr Ben

Het is hier jammer genoeg niet meer toegestaan om logs te plaatsen :confused:
Anders had ik wel andere tools om van dosearch af te komen.
Meld je anders aan bij Nucia of PCWebPlus voor deskundige hulp

heb je ook die AdwCleaner laten scannen zoals Arretje je adviseerde?

jazeker precies zoals Arretje het beschreef. Heb dit nog nooit meegemaakt lijkt zo simpel en dat het niet te verwijderen valt.Heb W 8.1 hele register uitgekamd niets kunnen vinden wat er ook maar op lijkt. Alles werkt nog prima dus vind het eigenlijk wel goed is niet anders.
HG Ben

Gebruik meestal Google versie 31. en soms Explorer 11 en bij allebei is de startpagina dosearche.nl.
gr Ben

oke, probeer dit eens: google chrome -> ga naar instellingen en zoek extensies op, klik erop en kijk wat er in die lijst staat en indien dosearch erin staat verwijderen die handel
IE 11-> internetopties,programma's en dan klik je op invoegprogramma's en zoek je daarin naar dosearch en verwijder je die handel
nadien installeer je junkware remover en scan je pc ermee en laat ons het resultaat weten aub?

Het is er eindelijk af die irritante startpagina doseache.nl. Vond het eerst wel goed maar toch word je het zat alles geprobeerd,en nu heel simpel google chrome verwijdert en weer geïnstalleerd en geen last meer.Dat had ik eerder moeten doen.
h.g. Ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan