Dossiers aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave12345

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
29
Goedendag,

Ik wil een database aanmaken, een soort klachtenadministratie.

Er worden klachten ingevoerd en deze krijgen allemaal een nummer. Nu wil ik graag dat het programma per klacht een soort dossier aanmaakt waar ook inkomende brieven in kunnen worden gezet en ook de uitgaande post.

Dus nu is mijn vraag:

Hoe kan acces bij iedere klacht een heel dossier aanmaken, ik dacht zelf aan sjablonen dus wanneer de klacht wordt aangemaakt dat acces er standaard een heel verhaal achter gaat hangen. Weet iemand hoe dit moet??????
 
dit is geen standaardfunctionaliteit. Wellicht kun je ergens een voorbeeldje opduiken, dit goed bestuderen en aanpassen aan je wensen.

als je dat hebt gedaan kun je je gaan verdiepen in bv. het koppelen van inkomende post en je verdere creativiteit er op los laten. Ik zou dus eenvoudig beginnen en dan langzaam uitbouwen, zodat je zelf precies weet wat er gebeurt en het in de hand kan houden.

misschien dat iemand op dit forum een goed voorbeeld cq aanzet heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan