Goedendag,
Ik wil een database aanmaken, een soort klachtenadministratie.
Er worden klachten ingevoerd en deze krijgen allemaal een nummer. Nu wil ik graag dat het programma per klacht een soort dossier aanmaakt waar ook inkomende brieven in kunnen worden gezet en ook de uitgaande post.
Dus nu is mijn vraag:
Hoe kan acces bij iedere klacht een heel dossier aanmaken, ik dacht zelf aan sjablonen dus wanneer de klacht wordt aangemaakt dat acces er standaard een heel verhaal achter gaat hangen. Weet iemand hoe dit moet??????
Ik wil een database aanmaken, een soort klachtenadministratie.
Er worden klachten ingevoerd en deze krijgen allemaal een nummer. Nu wil ik graag dat het programma per klacht een soort dossier aanmaakt waar ook inkomende brieven in kunnen worden gezet en ook de uitgaande post.
Dus nu is mijn vraag:
Hoe kan acces bij iedere klacht een heel dossier aanmaken, ik dacht zelf aan sjablonen dus wanneer de klacht wordt aangemaakt dat acces er standaard een heel verhaal achter gaat hangen. Weet iemand hoe dit moet??????