Voor mijn werk maak ik veel gebruik van templates in .dot formaat.
Bij het maken van een nieuw document selecteer ik de goede template door naar "Bestand -> Nieuw" te gaan en vervolgens de goede template aan de rechterkant van mijn scherm te selecteren.
Ik vind dit te omslachtig werken en zou dan ook graag de .dot bestanden die ik gebruik willen koppelen aan een werkbalk. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet aanpakken.
Ik sta natuurlijk ook open voor andere snelle manieren.
Ik maak op dit moment nog gebruik van office 2003
Bij het maken van een nieuw document selecteer ik de goede template door naar "Bestand -> Nieuw" te gaan en vervolgens de goede template aan de rechterkant van mijn scherm te selecteren.
Ik vind dit te omslachtig werken en zou dan ook graag de .dot bestanden die ik gebruik willen koppelen aan een werkbalk. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet aanpakken.
Ik sta natuurlijk ook open voor andere snelle manieren.
Ik maak op dit moment nog gebruik van office 2003
Laatst bewerkt: