dot.tk is gehacked!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, dat schiet natuurlijk niet op. Hopen dat ze dat gauw fixen..
 
Of het was een hele korte bug of de heren van dot tk hebben het snel gefixt..
Nu doet hij het wel..
Zie handtekening..:p
 
Als je voor het eerst een link bezoekt krijg je Boe! Bezoek je daarna die site nog eens kom je gewoon op de goede site terecht, zo gaat dat hier tenminste:eek:
 
Bij m'n zussie staat op het ene moment boe en op het andere moment doet de site het weer, disturbed's site, die deed het ook niet, maar na 2 of 3 keer proberen deed iehet ook weer :confused:
 
BOE

wat dacht je van deze boe(L)
 

Bijlagen

  • boe.jpg
    boe.jpg
    40,4 KB · Weergaven: 91
Geplaatst door Stigter
Of het was een hele korte bug of de heren van dot tk hebben het snel gefixt..
Nu doet hij het wel..
Zie handtekening..:p

Ik zie linksboven Boe staan, trouwens al eerder kreeg ik op jouw site de vraag of ik knippen en plakken op het klembord toe wil staan, dan maakt het verder niet uit wat ik doe, de boel loopt vast en moet ik er uit via crtl-alt-delete!:confused:
 
zelfde bij mij, bij Telenet/Software loopt ook een topic, iedereen heeft het, bij "vernieuwen" kan het wel eens verholpen worden,ik ben mijn dot.tk-links al een tijdje aan het afbouwen en heb nu ook een redirect bij shorturl.com,veel beter, grtz, ;)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina


Ik zie linksboven Boe staan, trouwens al eerder kreeg ik op jouw site de vraag of ik knippen en plakken op het klembord toe wil staan, dan maakt het verder niet uit wat ik doe, de boel loopt vast en moet ik er uit via crtl-alt-delete!:confused:

Ik bedoelde de link naar de traktoren Geeske...
Als het goed is zit dáár geen kopieerbeveiliging op..
Kan je het ook niet gewoon in klembord wissen dan? Is voor het eerst dat ik hoor dat een crtl-alt-delete de oplossing is..

Ik zal hem wel aanpassen zodat je weer gewoon kan knippen/plakken als mijn site openstaat..

Sorry voor de overlast, maar als ik er niemand over hoor, weet ik ook niet dat het zulke problemen geeft..

[edit]
is gewijzigd Geeske, maar heb nu wel foto's van collega's moeten verwijderen:(
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Arie, alles werkt bijna weer, behalve je mini-trekkertjes, dat komt omdat ik m'n ActiveX dat heb 'verboden.' :eek: Een Boe! op http://www.intro1.tk/
:) (dat vragen qua klembord was niks mee aan te vangen, ja/nee of kruisje klikken had geen effect).
 
Dus door active x uit te zetten kan je mijn intro niet zien..:confused:
Jammer, anders had ik nog een backup hierstaan
http://members.lycos.nl/ariestigter/

Maar goed, als het goed is kan je gewoon weer je klembord gebruiken (als dat inderdaad door mijn site kwam)
Trouwens we dwalen af van het topic.. Ik zie ook nog regelmatig BOE staan..
[edit]
intro1.tk doet het bij mij wel, errug vreemd want hij staat niet in mijn geschiedenis..
[/edit]
 
Uit veiligheidsoverweging qua ActiveX :cool:, yes back to the topic maar weer. ;)
 
Ik las dat het dot.tk gehacked kon zijn. Ik baal als een stekker als amateuren die ook een homeapage hebben om deze wijze benadeeld worden door een stel grappemakers die verstand hebben van computers!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan