dot.tk werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerkrade

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
Berichten
163
Hallo,

Vanmiddag deed mijn .tk site het nog en nu opeens niet meer. Ik krijg steeds het volgende als ik djseboss.tk ga (2.png), terwijl ik hem wel geregistreerd heb volgens dot.tk (1.png). Wie kan mij helpen?

Sebastiaan
 
Host je hem daar ook of elders? Dat laatste: dan kan die site plat liggen?
 
Een ping of trace naar het .tk domein werkt.
De website bij Wix is in de lucht.
Dus de redirect is niet correct denk ik.
 
Hier, in Firefox, werkt hij wel... Snoeiharde muziek. :D

Tijs.
 
www.djseboss.tk werkt ook niet in IE.

*** edit: nu werkt hij weer :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Is er een andere goede free domain? met niet al te veel letters en wat makkelijk te onthouden is
 
Mijn tk domein doet het probleemloos, ik host mijn website bij de gratis woelmuis hosting, waar ik een sql database kan gebruiken, dus CMS als Joomla werken.
 
Ja maar ik heb bij wix de site en als ik dan bij woelmuis ga hosten krijg ik weer een heel ander webadres of kan ik die hosting doorsturen naar mijn wix site als de gebruiker naar djseboss.tk gaat?
 
Ik vul bij modify daar gewoon mijn woelmuis in...

Domain settings for this domain
FAMILIEXXXXXXXX.TK
Domain forwarding Dot TK DNS Service Custom DNS
Your current web address
In order to send all your visitors to the right spot, we need to know the exact location where your current website or homepage resides.
Your referer URL: http://XXXXXXXX.woelmuis.nl/
dus ik gebruik alleen woelmuis voor de hosting van mijn bestanden/website en dot.tk zorgt voor de naam die ik wens.
 
Laatst bewerkt:
Ja en daar heb ik niks aan want ik moet naar wix.com. Daar staat mijn website
 
Kun je de website niet overzetten?
Kijk eens of je hem kunt backuppen/copyen en bij woelmuis kunt restoren?
Werkt dat... dan hoef je de site niet opnieuw te maken en kun je daarna de link wel aanpassen...
 
Het updaten van .tk kan effe duren als je de link verandert, dus reageer niet te snel!
 
Dan heb ik nog 2 vragen:
1. Kan ik die url zo maken dat de gebruiker djseboss.tk blijft zien en niet sspec9.wix.com/djseboss wordt?
2. Kan ik die reclame van wix zelf weg halen dmv de html code aan te passen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan