Double OS probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfcry

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Berichten
76
Hallo,
ik heb sinds kort Vista en XP op mijn PC, maar ik heb de partitie waarop vista geinstalleerd staat geformateerd omdat het de verkeerde versie van vista is, maar als ik nu opnieuw opstart krijg ik nog steeds de melding of ik XP of Vista wil osptarten. vista opstarten doet het dus blijkabar niet meer ( logisch), maar hoe krijg ik dit weg? ik heb de partitie verwijdert en de overige ruimte aan mijn c schijf geplakt, maar nog steeds krijg ik die melding, en volgens mij kan ik nu door die melding niet meer vanaf mijn cd drive booten. heeft iemand ervaring? of een antwoord? alvast bedankt
 
Start-deze computer rechts klikken-eigenscappen-geavanceerd-tab opstart en herstelinstellingen-instellingen,dan zie je systeem starten-bewerken,dan krijg je de boot.ini regel en daar tussen staat de regel met vista.Als je die verwijderd zou het moeten in orde zijn maar 100% zeker ben ik niet.
Je kan proberen als je met een image werkt of misschien iemand anders die er ervaring mee heeft?
 
Op deze locatie kun je mogelijkerwijze iets veranderen...



Configuratiescherm > systeem > tabblad geavanceerd > opstart- en herstelinstellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan