Down/Upload verkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij doet ie het wel... en lavasoft adaware klaagt niet noch MCfee Enterprise.. en allebei geupdate...

Ik heb het bestandje door ongeveer 15 antimalwareprogramma's laten scannen en geen enkele vond wat. Ik kreeg wel deze melding:

Status: MIGHT BE INFECTED/MALWARE (Sandbox emulation took a long time and/or runtime packers were found, this is suspicious. Normally programs aren't packed and don't force the sandbox into lengthy emulation. Do realize no scanner issued any warning, the file can very well be harmless. Caution is advised, however.)

Ik denk niet dat het bestandje geinfecteerd is. Het zal wel een foutje van Spybot geweest zijn :)

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Dat is inderdaad mogelijk. WinFixer2005 bestaat volgens mij nog niet zo lang.

Raymond, het lijkt me handiger als je in het vervolg iets anders aanraadt. Misschien dat jij de spywarevrije versie nog hebt, momenteel blijkt het geinfecteerd met een relatief moeilijk te verwijderen stuk spyware.;)

Inderdaad, ik was daar niet van op de hoogte.
Mijn excuses!
Ik heb nog een spywarevrije versie. Ik zal die nieuwe ook eens proberen.

ok, vraagje dan nog, het progje dat mario gepost heeft met de link, bevat dat progje spyware? want nu werkt het... ( zat een functie in die de andere ni had)

@Raymond
Lees mijn bericht voor deze nog even, op dezelfde pagina ;)

Ik kan niet 100% garanderen dat het programma in orde is, maar er is achteraf gezien wel een redelijk grote kans dat het zo is. Misschien toch handiger om uit te kijken naar een ander programma, maar ik zal je niet tegenhouden om DU Meter te blijven gebruiken :)

Ik heb net spybot gerunt en heeft niks kunnen vinden van winfixer.

@ h@nsie,

Ik lees het nu ook. Ben met van alles tegelijk bezig.
Programma is hier ook gewoon schoon by the way!

wel, als de meter zou kloppen en zichzelf ook zou controleeren dan stuurt hij niks door naar het net en dan kan het voor mij maar weinig kwaat, het werkt en das genoeg voor me, Bedankt iedereen!:thumb:

Het was de ingebouwde tool van Spybot, TeaTimer, die de melding gaf. Er bestaat een kansje dat deze TeaTimer een tijdje niet geupdate of een keertje niet zo goed geupdate is. Als Spybot zelf niets vindt zal het wel in orde zijn :)

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Ik wilde het zojuist even installeren, maar toen kreeg ik deze melding:

Spreekt wel voor zich denk ik:8-0:
Is winfixer2005 schadelijk ? Want ik heb dat op m'n pc gekregen.

Negeeren, ik ook gedaan, en als ik naar je topic Ping mag kijken ben jij voral iets met dat progje...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan