Downgrade IE7: geen bookmarks en geen Outlook meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PappaBazzi

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Hallo, na installatie van IE7 hield ik een traag systeem over. Informatie inwinning op het Internet leerde dat dit een veel voorkomend euvel is. Velen downgraden naar IE6. Dit heb ik ook gedaan. Conform instructies. Nu houd ik IE6 over, welke wel werkt als ik handmatig een url invul, op bookmarks reageert IE6 niet meer. Nog erger: Outlook wil niet meer opstarten: herkent maps niet meer, vraagt of ik standaard maps wil gebruiken (ja) en start vervolgens niet meer op. Klinkt dit herkenbaar voor iemand en zoja, hoe heb je dit probleem opgelost? Dank!

Als je winxp hebt adviseer ik eerst om een systeemherstel te proberen uittevoeren van voor de feiten.

Hallo,
ik kreeg (ook nog eens) te maken met een hinderlijk fenomeen, welke beschreven is in een andere posting. Ook ik maakte gebruik van Easy Cleaner, met als gevolg dat 'help en ondersteuning' niet meer werkt. Een restore kon op deze wijze niet plaatsvinden. Via msconfig kan restore ook plaatsvinden. Het downgrade probleem heb ik inmiddels opgelost door maar weer te upgraden naar IE7. En zie: bookmarks werken weer en Outlook werkt ook weer normaal. Hiermee is het probleem niet geanalyseerd. Bij naspeuring op het net las ik ergens dat de oorzaak waarschijnlijk daarin gelegen is dat het profiel verwijderd is in Outlook. Door een nieuw profiel te maken en daar de persoonlijke mappen aan te koppelen zou het probleem uit de wereld zijn. Ik heb dit echter niet getest. Ik sluit hiermee deze posting. Dank!.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan