Downgrade iOS 8.1 terug naar iOS 7.x.x op iPhone 4S

Status
Niet open voor verdere reacties.

TymonBE

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2014
Berichten
31
Geachte
Ik heb een probleem met mijn iPhone 4S
Ik zou hem graag willen downgraden van iOS 8.1 terug naar iOS 7( maakt niet uit welke versie van ios 7)
Kan iemand mij hier alstublief bij helpen?
Ik haat ios8 niet, maar de apps en berichten openen 5 keer trager dan bij ios7, en de batterij is ook veel sneller leeg.
Moest het niet mogelijk zijn om naar ios 7 te downgraden, is er dan een mogelijkheid om te downgraden naar bv ios 5, en dan te updaten naar ios7?

Alvast bedankt!

Tymon.
 
Hoe heb je geupdate?
Indien via iTunes: Heb je toen een backup gemaakt vooraf?

Indien een backup is gemaakt, dan zou je die (vanuit iTunes dus) kunnen terugzetten. Natuurlijk ben je dan wel data kwijt (foto's etc.) die je na die tijd op de iPhone hebt gezet.

Tijs.
 
Dag

ik heb er eentje gemaakt, zelfs een van ios 6
Maar als ik deze probeer de herstellen, dan krijg ik een error: deze iphone, iphone van tymon, kan niet worden hersteld.
Dit werkt enkel als ik ios 8 probeer te herstellen.
kan ik misschien geen backup van een bestaande iphone 4s downloaden via het internet? met ios 7 uiteraard

bedankt!

tymon
 
Ik heb op mijn iPad dat ook een keer geprobeerd. De manier die ik gebruik is iets anders. Ik download een .ipsw van iOS 7.1.1 (dat is het iOS bestand). In iTunes, verbind ik mijn iPad, Klikt ik op Shift+Linker muisknop+ herstellen. Daarna kies ik de IPSW van iOS 7.1.1 en dan wachten tot hij herstelt. Ik heb alleen het probleem dat iTunes niet meer verbinding maakt met Apple om bepaalde bestanden te downloaden. Mijn iPad ligt daarom nu dus al 2 maanden leeg zonder iOS te verstoffen... Wees dus alsjeblieft voorzichtig met wat je doet. Meer info moet je gewoon even vragen. Bijvoorbeeld een filmpje ofzo.
 
Dag
Bedankt voor de info.
Ik heb dit al geprobeert. Maar ik krijg ook steeds de error: kan iPhone, iPhone van Tymon, niet herstellen.
Dat komt omdat apple ios 7 niet meer signed of zoiets.
Dat is jammer, ios 8 draaid goed op mijn iphone, het is gewoon de apps die mega traag openen, en laden. Ook berichten, en messenger, ze laden enorm traag.

Maar toch bedankt voor de moeite ;)

Tymon
 
Ook bedankt voor deze link, maar dat vertelt je eigelijk gewoon hoe je je iphone in recovery mode moet zetten.
Maar ook in recovery mode, zal itunes ios 7 niet op mijn iphone zetten.

Bedankt!!
Tymon
 
Oei... Nou dan zul je moeten wachten totdat iemand anders het antwoord vind. Dit gaat mijn skills te ver ;P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan