Downlaoden Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenster

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2009
Hallo allemaal,

Wij hebben ziggo internet, van 20Mb/s. Maar als ik iets via bittorrent download, dan gaat het niet harder dan 380kB/s. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb poorten opengezet, op de router. (ook als ik via een internetkabel iets downlaod, gaat het ook maar met 380kB/s)
Ik zou zo graag wat sneller willen downlaoden!!!:confused:
Weet iemand een oplossing?

Koen

Doe eens een snelheid test op www.speedtest.net? Wat komt daar uit?

Heb je ook een lage snelheid bij andere downloads? (Bijvoorbeeld, dat je een freeware programma met FIrefox download)

Op speedtest.net is mijn downloadsnelheid: 3.11Mb/s en mijn uploadsnelheid: 0.48Mb/s.
@bertus: Ik download best vaak en hij komt nóóit boven de 380kB/s uit, dat lijkt me té toevallig om aan de seeders te liggen:confused:

Laatst bewerkt:
en bij andere downloads download hij ook niet boven de 380kB/s:confused:

Welke Torrent programma gebruik je? Welke router heb je?

voorbeeld: Torrent & D-Link gaat niet altijd goed samen, hiervoor moet je in de meeste gevallen de globale connectie's naar beneden trekken om een optimale downloadsnelheid te benutten

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Wij hebben ziggo internet, van 20Mb/s. Maar als ik iets via bittorrent download, dan gaat het niet harder dan 380kB/s. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb poorten opengezet, op de router. (ook als ik via een internetkabel iets downlaod, gaat het ook maar met 380kB/s)
Ik zou zo graag wat sneller willen downlaoden!!!:confused:
Weet iemand een oplossing?

Koen

Hi,
de ZIGGO-snelheid is het maximum dat doorkomt. Download-snelheden zijn altijd afhankelijk van de äfgevende" machines en de machines die eventueel nog tussen de "host" en de "guest" staan.
Het zou(!) ook kunnen dat ZIGGO bepaalde poorten of servers kunstmatig knijpt. Vb. bij mijn provider loopt alles maximaal behalve het downloaden van de binaries-server.

E.e.a. wordt ook een beetje bevestigd door jouw speedtest

Koenster.
IK,bij Caiway heb Down.3,96 m/s
Up 0,53 m/s
Ping 35 m/s.
Dus zo slecht zit je niet.

ik heb het zelfde probleem, alleen met windows 7, bij windows vista gaat hij met bittorrent lekker 2,3 mb/s. Geen idee hoe?:confused:

Opgelost!

Hallo allemaal,
Ziggo heeft de internetsnelheid opgekrikt, en ik download nu met ~3,5 MB/s, dus dat is een aanzienlijke verbetering, en dit allemaal wireless!
Mvg,
Koen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan